Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Не, това не е шега! Наистина съществуват храни с уникален термогенен ефект, благодарение на който вие отслабвате, докато… дъвчете!

 

trupane na mazniniВ този списък влизат и продуктите, съдържащи специфични вещества, които ускоряват вашия метаболизъм дотолкова, че той започва да действа на пълни обороти.

 

В крайна сметка излиза така, че губите мазнини и излишно тегло, докато се храните! Вижте кои са храните, с които можете да постигнете този страхотен ефект!

 

Пълнозърнести храни

 

Тялото ви изгаря цели ДВА пъти повече калории, докато разгражда пълнозърнестите продукти. Особено ако става въпрос за онези, богати на фибри като овесени ядки и кафяв ориз.

При консумацията на преработени храни, се случва точно обратния ефект.

 

Постни меса

 

Протеините имат много висок термогенен ефект. Така че когато хапвате протеинови източници, тялото ви изгаря около 30% от калориите, съдържащи се в продуктите. Това означава, че ако например сте приели около 300 калории от порция пилешка пържола, в същото това време тялото ви изгаря около 90 калории! А това никак не е малко!

 

 

 

Нискомаслени млечни продукти

 

Богатите на калций и витамин D храни с ниска масленост, съдействат за изграждането и поддържането на мускулната маса. А това е от съществено начение за правилния метаболизъм.

 

Зелен чай

 

Доказано е, че приема на 3 до 4 чаши зелен чай дневно, спомага за загубата на около 6 килограма телесно тегло за период от 8 седмици! Звучи страхотно, нали? Мощният антиоксидант, наречен епигалокатехин галат, открит в състава на зеления чай ускорява обмяната на веществата и допринася за изгарянето на излишните мазнини. Антиоксидантната активност на зеления чай е от 25 до 100 пъти по-висока, в сравнение с витамините С и Е, например!

 

Зеленият чай се предлага и под формата на хранителна добавка. Препоръчваме ви да приемате стандартизиран екстракт, за да бъдете сигурни че дозата е такава, каквато трябва да бъде!

 

Леща

 

В около 200 гр леща се съдържа дневното необходимо количество желязо. Това е добра новина, тъй като повечето хора страдат от дефицит на желязо.

Има един много важен момент, който повечето хора не знаят – дефицитът на хранителни вещества води до забавяне на метаболизма. Причината е, че когато организмът не получава онова, от което има нужда, той започва да работи неефективно.

 

Червен лют пипер

 

Капсаицинът – съединението, отговорно за лютивината на червените чушлета, има загряващ и fat-burn ефект върху тялото ви, благодарение на което то изгаря повече калории. Необходимия капсаицин можете да получите посредством консумация на сурови, варени или печени чушлета, или червен пипер.

 

Ако не си падате по лютото, можете да приемате капсаицин и под формата на хранителна добавка. Това дори е по-добре, защото дори да харесвате вкуса им, едва ли бихте хапвали червени чушлета всеки ден.

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart