Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

коремни мазнини, отслабване

 

 

Всеки иска да бъде в добра физическа форма и да изглежда добре. Но хората, които непрекъснато полагат грижи за здравето и външния си вид, са малко. Повечето чакаме лятото, за да започнем да се храним по-здравословно, да бъдем по-активни физически, изобщо – да полагаме известни усилия в тази посока.

 

Истината е, че за „тези неща” няма точно определено време или сезон! Постоянната грижа трябва да бъде на едно от първите места в нашия график с (приятни) задължения! Не е нужно да дойде лятото, за да започнем да се стряскаме от онова, което виждаме в огледалото. Не е нужно да си причиняваме недоволство от самите себе си. Недоволството от това което сме, от всичко, което – само заради мързела и липсата на елементарна дисциплина, не сме направили. И само се заричаме, че „от утре”, „от понеделник” „от 1 януари”, ще започнем да го правим.

 

Едни от най-често разпространените здравословни проблеми, които в същото време са и сериозен естетически недостатък, са т. нар. коремни мазнини. За повечето хора, които имат проблем с килограмите, коремните мазнини са истински кошмар. Те се свалят много трудно и оказват изключително негативно влияние върху общото състояние на организма.

 

Ако и вие се чудите защо въпреки всички сериозни опити, така и не успявате да намалите талията и корема си, тази статия е точно за вас! От нея ще разберете кои биха могли да бъдат истинските причини за вашия неуспех. Това са причините, които най-малко сте очаквали!

 

Страдате от недостиг на магнезий

 

Магнезият участва в повече от 300 биохимични реакции, включително в поддържане на сърдечния ритъм и стабилните нива на кръвна захар. Но в допълнение към това, магнезият спомага и за регулярната загуба на тегло и оформянето на тялото.

 

Според проучване, публикувано миналата година в Journal of Nutrition, високият прием на магнезий води до понижаване нивата на кръвната захар на гладно. Според същия източник, ценният минерал предотвратява задържането на течности, особено по време на менструалния цикъл. Това означава, че благодарение на магнезия, ще се чувствате по-малко подути.

 

Ако искате по-лесно и здравословно да направите плосък корем, увеличете консумацията на богати на магнезий храни. Заедно с това, започнете допълнителен прием на магнезий под формата на хранителна добавка. Препоръчителният дневен прием за жени под 30 г., е 310 mg. Дамите над тази възраст нека приемат по 320 mg магнезий дневно.

 

 

Правите грешните упражнения

 

Много хора си мислят, че кардио тренировките вършат голяма работа при отслабването. Но това не е точно така. Ако редовно тренирате по около 45 минути на пътечката за бягане, в началото ще имате резултати. Но с времето, метаболизмът ви ще се приспособи и тялото няма да е в състояние да изгаря излишните калории ефективно.

 

Ако тренирате, задължително се консултирайте със специалист по отношение на упражненията. За да не се окаже накрая, че сте правили нещо, което е в пълен противовес с вашите конкретни цели. Това се случва много често.

 

 

Не спите достатъчно

 

Абсолютен факт е, че повечето хора не си почиват достатъчно. Заспиване в късните часове, късни вечери, твърде много стрес… Всички тези фактори могат да нанесат сериозни поражения на съня. А когато това се превърне в начин на живот, става още по-страшно. Редовната липса на достатъчно и качествен сън, сериозно уврежда както физическото, така и психо-емоционалното здраве на човека. Вероятно сте забелязали, че когато се чувствате уморени и сте недоспали, огладнявате много повече, по-нервни и раздразнителни сте, някои хора дори стават плачливи. Съвременните проучвания показват, че жените, които спят по 5 или по-малко часа нощем, имат значително по-големи проблеми с излишните килограми, в сравнение с онези, които си вземат необходимата „доза” сън. Но не е само това. Доказано е, че хората, които спят по 4-5 часа на денонощие, поемат с около 300 калории повече през деня. И това е съвсем логично, защото недостигът на сън повишава нивата на хормона грелин, който пък стимулира апетита.

 

Според специалистите, човек има нужда от 7 до 9 часа сън на денонощие. Повече от това – може, но по-малко – не! За да си улесните живота, избягвайте кафето в следобедните часове, проветрявайте редовно спалнята си и се постарайте да си лягате приблизително по едно и също време. И още – нека в помещението, в което спите бъде по-хладно! Препоръчително е дори да ви е леко… студено.

 

Следва продължение!

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart