Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

коремни мазнини, belly fat

 

В първата част от статията разгледахме част от основните причини, поради които мазнините около коремната област са толкова упорити. Има случаи, в  които нито спортът, нито специалният хранителен режим са особено ефикасни, и човек започва да се отчайва.

 

Ето още няколко фактора, които биха могли да бъдат в основата на този проблем!

 

Падате си по сладките, газирани напитки

 

Газираните напитки съдържат „празни” калории и прекомерната им консумация води до увеличаване размера на талията.

 

Изкуствените подсладители в състава на газираните напитки, карат тялото ви да вярва, че съвсем скоро ще получи прилив на енергия. Това обаче, не се случва съвсем, поради липсата на истински калории. Така тялото се обърква и започва да си  „мисли”, че иска допълнителни калории, за да компенсира липсата на такива в газираната напитка.

 

Излезте от този затворен кръг като напълно забравите за любимите си газирани сладки напитки. Заменете ги с вода и неподсладени билкови чайове, към които можете да прибавяте и парченца пресни, сурови плодове.

 

 

Консумирате прекалено много сол

 

След като сте хапнали по-солена храна, имате чувството, че сте се подули, нали? Това не е просто усещане, а самата истина! Излишната сол кара водата да премине от кръвта в кожата, което може да бъде причина за подпухналия поглед или подутите ръце и крака.

 

Установено е, че близо 90 на 100 от хората консумират повече от препоръчителната доза (2 300 mg) натрий дневно. Имайте предвид, че консервираните храни, деликатесните меса, някои от готовите салати и млечни продукти, съдържат много сол. Така че, фактът, че не подсолявате допълнително храната си, не е гаранция, че солта, която приемате е в умерени количества.

 

Ако обичате соленото, вероятно ще ви бъде трудно да се откажете. Но си струва да проявите воля. Само няколко дни след като рязко сте намалили консумацията на сол, ще забележите как вече свиквате и дори намирате по-безсолната храна за по-приятна!

 

 

Пийвате повече от необходимото

 

Дали умерената консумация на алкохол, е безопасна за килограмите? Съвременните проучвания сочат, че той усилва апетита и може да доведе до увеличаване обиколката на талията. Така например, консумацията на бира в по-големи количества води до значително абдоминално затлъстяване.

 

Но, дотук с лошите новини… Все пак няма нужда да се отказвате напълно от любимите си алкохолни напитки!

 

Консумацията на малко алкохол не ви прави нито алкохолици, нито води до напълняване. Но – внимание – не повече от 40-50 gr твърд алкохол, чаша вино или 1 бира с вечерята или обяда… Комбинирането на алкохола със сладки напитки, е забранено. Можете да го приемате с вода.

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart