Search
Филтрирай по...

горене на мазнини

 

 

Обезкуражаващо е да спортуваш и спазваш здравословен хранителен режим, без да получаваш дори 50% от резултатите, на които си се надявал. Случвало ли ви се е някога?

Имайте предвид, че дори да се придържате към целесъобразно меню, съществуват храни, за чиито скрити вредни ефекти дори не предполагате. Фактът, че ги консумирате, може би е основната причина за неуспешните ви опити за отслабване. Именно тези храни нарушават метаболизма и забавят така чаканите от вас резултати!

 

Тези храни променят фокуса на вашия метаболизъм и могат да доведат до:
• Покачване на теглото
• Проблеми с щитовидната жлеза
• Умора
• Хормонален дисбаланс
• Нарушения в храносмилането
Въпреки че попадат в графата „здравословни”, трябва да намалите консумацията им, за да възстановите нормалната обмяна на веществата и да изчистите по-бързо излишните мазнини от тялото си!

 

„Натуралните” плодови сокове

Противно на общоприетото схващане, покачването на теглото не винаги е пряк резултат единствено от прекомерната консумация на продукти със съдържание на мазнини. Може би не знаете, но злоупотребата със захар под каквато и да е форма, със сигурност може да ви докара някое и друго килце отгоре.
Освен източник на витамини, плодовите сокове съдържат и много захар. Всички сме чували колко полезен може да бъде сокът от ябълка, например. Да, но при процеса на превръщането на ябълката в сок, тя губи някои от най-важните си компоненти – фибрите. Това, между другото, важи и за фреша… Така, след това следва пастьориазция (процесът на загряване на продуктите при високи температури) при 280 градуса, изсушаване на плодовете и превръщането им в концентрат, добавяне на много захар, хранителни оцветители и ароматизатори. Това, накратко, представлява вашият „натурален” плодов сок.
Внимание: избягвайте още и някои други форми на захарта, като царевичен сироп, декстроза, фруктоза, концентрат от сок, малтодекстрин, сурова захар, кафява захар.
Откажете се напълно от т. нар. натурални сокове и намалете приема на фрешове, за сметка на чистата, прясна вода, в добавен към нея прясно изцеден лимонов сок. И винаги подслаждайте със стевия!

Пълнозърнести продукти

Колкото и невероятно да ви звучи, пълнозърнестите продукти могат да бъдат №1 в списъка на храните, които нарушават метаболизма и провалят всичките ви усилия за редукция на теглото.
Има три компонента в състава на пълнозърнестите продукти, които са лоши за вас – глутенът, нишестето и фитиновата киселина. Глутенът води до хронично възпаление в тялото, подут корем, запек и др., нишестето се превръща в захар, а фитиновата киселина се свързва със съдържащите се в пълнозърнестия продукт минерали, което пък пречи на усвояването им.
Намалете приема на пълнозърнести храни, за сметка на онези от кокосово брашно. Кокосовото брашно е богат източник на фибри и допринася за загубата на мазнини и ускоряването на метаболизма.

Рапичното масло

Маслото от рапица води до натрупване на излишни мазнини и в същото време пречи на изгарянето им. То е източник на хидрогенирани масла, които провокират развитие на хронично възпаление в тялото, хормонален дисбаланс и нарушения в обмяната на веществата.
Освен всичко това, огромна част от рапичните масла, са ГМО.

За да засилите метаболизма и да подобите здравето си, използвайте само кокосово масло. То е най-добрият приятел на храносмилателната система! Поддържа нормалната обмяна на веществата и спомага за пълното изгаряне на коремните мазнини.

отслабване

 

Фъстъци и фъстъчено масло

Макар и вкусно, фъстъченото масло може да бъде особено вредно както за стомашно-чревния тракт, така и за общото здравословно състояние. В повечето случаи, фъстъците, предлагани на пазара са източник на афлатоксини. Афлатоксините са опасни микотоксини, проивеждани от няколко вида гъбички и растат върху семената и плодовете на някои растения с богато съдържание на масла. При храните, съхранявани в горещ и влажен климат, като фъстъците например, рискът от зараза с гъбички е най-висок.
Фъстъците са и силни алергени, могат да предизвикат спукване на червата, забавяне на метаболизма. Афлатоксините в състава на фъстъците убиват полезните бактерии в червата, а както знаем тези полезни бактерии са много важни за човешкото здраве.
Наред с всичко това, фъстъците са богат източник на омега-6 мастни киселини, които без друго доста присъстват в менюто ни. Прекомерният прием на омега-6, може да доведе до сериозно въпаление в организма.
Забравете фъстъците и яжте сурови бадеми! Те са с високо съдържание на аминокиселината L-аргинин, която помага на тялото да изчисти мазнините и да изгради чиста, мускулна маса! А пък ако често похапвате бадемово масло на закуска, ще увеличите скоростта на метаболизма си по невиждан начин!

 

Мюсли

От години насам, мюслите се тиражират като полезно допълнение към храната. Но това не е вярно. Мюслите съдържат захар, глутен и фитинова киселина, а те, както вече уточнихме са вредни за здравето и възпрепятстват постигането на нормално тегло.
Една страхотна идея за домашно мюсли: накиснете във вода повечко бадеми, орехи и семена от чиа, в продължение на 8 часа. След това за няколко часа сложете ядките върху хартия, която да попие излишната влага. Накрая ги смесете с истински натурален мед, стафиди, кокосови стърготини, канела и малко морска сол. За малко запечете всичко във фурната и ето – вече имате вкусно и супер здравословно, домашно приготвено мюсли!

 

Revita Ви препоръчва:

-Зелено кафе на зърна

– Натурално кокосово масло

-Малинови кетони

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart