Search
Филтрирай по...

За подсилване на косата

 

Всеки път по четката ви остават огромни кичури? Косата ви е навсякъде по пода у дома? И в офиса? И в леглото, на което спите? За една жена проблемите с косата и особено – косопадът, са истински кошмар. Но няма място за отчаяние! Тези притеснения могат да бъдат решени много бързо и лесно, и най-важното – с натурални продукти, чиито прием не носи рискове за организма.

 

Косопадът при жените може да е резултат от много фактори, като прекомерна употреба на стилизиращи продукти, дефицит на основни хранителни вещества, проблеми с щитовидната жлеза, анемия, кожни заболявания, стрес и тревожност… Ако косопадът е резултат от сериозен здравословен проблем, то задължително трябва да се направят необходимите изследвания и лечението да бъде строго индивидуално. Във всички останали случаи, можете да се доверите на няколко хранителни вещества, чието действие доказано помага срещу косопад и други проблеми, свързани с косата!

 

 Цинк

Въпреки широко разпространената употреба на цинка основно за превенция или лечение на настинки, съвременните иследвания сочат, че той може да бъде много ефективен и при косопад.

Цинкът не може да бъде съхраняван в тялото дълго време, затова допълнителният му прием е от голямо значение за здравето на косата и кожата. Едни от най-добрите източници на цинк са морските дарове, включително стриди, омари и раци, както и говеждо, пилешко и свинско месо, зърнени храни, кисело мляко, кашу и др.

 

Калций

Калцият стимулира хормоните, необходими за растежа на косата, и я прави по-силна и здрава. Той се съдържа в много от млечните продукти, включително мляко, сирене и др., както и в растителните храни като броколи, портокали, кайсии.

Revita ви препоръчва:

калций, магнезий и цинк

 

 

В комплекс

Консумацията на храни със съдържание на В витамини е от голямо значение за състоянието на косата и кожата. Освен че имат чисто козметичен ефект, В витамините са изключително полезни за нервната и имунната системи, подпомагат метаболизма, и др.

За да сте сигурни, че си набавяте достатъчно В витамини, редовно хапвайте зеленолистни зеленчуци, пълнозърнести храни, риба, пилешко и пуешко месо, боб, ядки и различни морски дарове. Едни от храните, най-богати на фолиева киселина, са боба, лещата, спанака, аспержите и др.

Revita Ви препоръчва:

Витамин В

 

Витамин D

Според най-новите съвременни изследвания, наличието на витамин Д в тялото е от важно значение за растежа на здрави космени фоликули. Освен това „слънчевият” витамин играе ключова роля за настроението и имунната система, така че в никакъв случай не допускайте недостиг.

Най-добрият източник на витамин D са слънчевите лъчи, под въздействието на които той се образува в кожата. Но той се съдържа и в храни като рибено масло или в риби като сьомга, херинга, пъстърва, сом.

Revita Ви препоръчва:

 

Витамин Д

 

 

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

// Трейкинг код ЕТАРГЕТ //
×

Cart