Search
Филтрирай по...

Стрес

Омръзна ли ви безпокойството да е постоянен спътник във вашето ежедневие? Омръзнаха ли ви безсънните нощи, в които часове наред се въртите в леглото, без да можете да заспите? Омръзна ли ви да се ядосвате за какво ли не и да не можете да контролирате мислите и емоциите си? Да, всичко това е изтощително и определено е голяма пречка в ежедневието.

Вероятно и вие, както много други хора, сте си мислели да „избягате” от тези проблеми с помощта на по-тежки медикаменти. Но това със сигурност не е най-доброто решение, защото техните странични ефекти никак не са за подценяване. Тези лекарства ще се борят с последствията, но няма да могат да елиминират причините за състоянието ви. Затова изберете си някоя от долу посочените природни добавки, които облекчават състоянията на депресия, нервност, тревожност, безсъние, без странични ефекти!

Лайка. Изключително мек и нежен седативен ефект, препоръчва се при постоянни нервност и припряност, склонност към избухвания. Консумирайте под формата на билков чай. Скорошно изследване установява, че при 57 % от хората с умерена тревожност и чувство на потиснатост, се наблюдава значително подобрение след продължителен ежедневен прием на лайка.

Л-теанин. Това е аминокиселина, съдържаща се най-вече в зеления чай. Л-теанинът прониква през кръвно-мозъчната бариера и се разпространява в междуклетъчните пространства на мозъка, както и в мозъчните клетки, осигурявайки задръжни процеси, регулиращи възбудните.

С по-прости думи, тази аминокиселина увеличава алфа-вълновата мозъчна активност, в резултат на което се постига усещане за спокойствие, комбинирано с ясна и точна мисъл.

Магнезий. Напълно безопасен мускулен релаксант, който освен това спомага за понижаване на артериалното налягане. Най-добре е да се консумира вечер, преди сън.
Около 75 % от хората приемат по-малко от препоръчитената дневна доза магнезий. Недостигът на този микроелемент често се свързва със състояния на повишено безпокойство.

Пасифлора. В природата това е дървесна лиана, която расте в тропическите и субтропическите райони на Южна и Северна Америка. Тя съдържа три основни вида химикали – алкалоиди, гликозиди и флавоноиди (основно хризин, на който се дължи и успокояващото и действие). Пасифлората намалява чувството на безпокойство и осигурява добър и качествен сън.

Омега-3 мастни киселини. Освен многото други ползи, те са и „виновник“ за доброто настроение. Известни са с естественото си положително влияние при състояния на депресия и дори на биполярно разстройство. Изследване, проведено сред 935 жени показва че по-високият прием на омега-3 киселини води до 50 % намаляване на риска от появата на нервни смущения и разстройства.

Кава-кава. Това е едно изключително често използвано в Европа растение, чиито произход всъщност е от Тихоокеанския басейн. Много е подходящо за дългосрочно лечение на чувството на тревога и напрежение. Прилага се и при хора, страдащи едновременно от депресия и тревожност. Няма странични ефекти.

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart