Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

антиейдж бръчки

 

Кориците на съвременните издания бълват всевъзможни заглавия, които ни предлагат тайната на бавното остаряване. Козметичните марки също се конкурират в това отношение и упорито рекламират anti-aging продуктите си. Но независимо от всичко, времето си тече и вие трябва да откриете как то да не остави своите следи върху вас.

 

Истината е, че много по-постижима и по-оправдана цел от забавянето на остаряването, може да се окаже здравословното остаряване. С други думи –  вместо да мечтаете да върнете времето назад, давайте на тялото си хранителните вещества, които ще му помогнат да остарява красиво, за да изглеждате добре във всяка възраст!

 

Профилактика: намалявайте рисковете още преди да са се появили същинските проблеми. Свободните радикали са основната причина за физиологичното стареене, а натрупването им в организма отключва редица процеси.

 

Свободните радикали играят основна роля за възникването на белодробни, сърдечно-съдови и онкологични заболявания. Те са причина за оксидативния  стрес, който се натрупва ден след ден, увреждайки имунната система. С напредването на възрастта тялото все по-трудно може да се справя с него. Оксидативният стрес нанася своите поражения и върху кожата като я лишава от естествения й свеж тен и ускорява появата на бръчки, уврежда мозъчната дейност и предизвиква когнитивни нарушения, забавя метаболизма…

 

Щетите, които нанася оксидативният стрес са безброй, но за щастие съществуват някои естествени продукти, източници на природни вещества, които ефективно противодействат на негативното му влияние. Те подпомагат производството на нови клетки, оптимизират функционирането на сърцето и мозъка, укрепват кръвоносните съдове, подобряват състоянието на съединителната тъкан, намаляват риска от различни заболявания.

 

 

 

Кои са най-ефективните съюзници в неравната битка с времето?

Преди специалистите са вярватли, че добрите резултати произтичат от комбинацията между разнообразна храна и физическа активност. Но днес знаем, че освен пълноценно хранене, в зависимост от начина на живот и конкретното състояние на всеки отделен човек, се е появила и необходимостта от допълнителен прием на хранителни вещества в по-високи концентрации. Преди години за да бъдат здрави, на хората им е била достатъчна единствено добрата храна. Защото тя наистина е била такава. Днес обаче ситуацята е различна. Замърсяването на въздуха, водата и почвата, нежеланите химични вещества, образувани в много от храните по време на тяхната обработка водят до негативни изменения в състава и качеството на хранителните продукти. Този проблем до голяма степен може да бъде туширан с помощта на естествените продукти, източници на ключови за здравето на организма съставки. Ето кои от тях са най-препоръчвани от съвременните специалисти по хранене!

 

 

Антиоксиданти. Добавките с антиоксидантна активност намаляват оксидативния стрес, действат противовъзпалително и подобряват дейността на мозъчните клетки. Антиоксидантните вещества предпазват от нарушения в двигателните и когнитивните функции, и забавят процесите на стареене по възможно най-ефективния начин.

 

Колаген и хиалуронова киселина. След 25 годишна възраст, нивата на колаген и хиалуронова киселина в организма постепенно започват да се понижават. Следствие от това кожата повехва, появяват се бръчки, състоянието на косата и ноктите се влошава. И още: тъй като колагенът е от значение и за нормалното функциониране на ставите, костите, скелетната мускулатура, липсата му репликира под формата на различни опорно-двигателни проблеми.

Колагенът е естествен компонент на съединителната тъкан, скелетната мускулатура, стените на кръвоносните съдове, ставния хрущял, еклера (бялата част на окото), косата, кожата и ноктите. Хидролизираният колаген, който се усвоява 100% от тялото, благодарение на което е толкова ефикасен, е източник на много важни аминокиселини. Той подобрява функционирането на опорно-двигателния апарат, косата, кожата, ноктите и др.

 

 

Витамин С. Витамин С изпълнява много и разнообразни функции в организма. Той участва в образуването на костите, тъканите и зъбите, важен е за устойчивостта на организма към инфекции, понижава кръвното налягане, подобрява еластичността на кожата и др.

Витамин С не се образува в тялото, така че е много лесно да се стигне до дефицит на така важния антиоксидант. Освен всичко останало, той подобрява усвояването на някои вещества, като например гореспоменатия колаген. Установено е, че когато приемът на колаген се комбинира с витамин С, колагенът се усвоява много по-ефективно от тялото.

 

Омега 3 мастни киселини. EPA и DHA са своеобразна храна за мозъка. Те предпазват нервната система от изтощение и подобряват концентрацията и противодействат на психическата умора и състоянията на депресия. Много полезни са и за сърдечната дейност, като се смята че редовният им прием води до понижаване нивата на „лошия” холестерол, както и до трайни подобрения в състоянието на сърдечния мускул и кръвоносните съдове.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart