Search
Филтрирай по...

Диабет

 

 

Кръвната захар и апетитът се контролират от различни системи в тялото. Така например, има специализирани имунни клетки, които обграждат всяка мозъчна клетка, „усещайки” нивото на глюкозата в кръвта. Всеки път, когато кръвната захар рязко падне, тези клетки изпращат сигнали до определени части от мозъка, за да се почувствате гладни. Ако сте с инсулинова резистентност, то мозъкът ви може често да изпраща сигнали, че сте гладни, без реално да е така.

 

Когато нивата на кръвната захар често се покачват драстично и след това бързо спадат (поради инсулиновата секреция), можете да развиете инсулинова резистентност. Тялото не реагира правилно на инсулина, в резултат от което глюкозата започва разко да спада и да се покачва. Постоянната преминаване на глюкозата от високи на ниски стойности натоварва тялото и предизвиква неконтролируемо желание за храна, покачване на теглото и много здравословни проблеми.

 

Ако и вие се намирате в същия порочен кръг, то има едно 100% безопасно и супер ефективно средство за контрол върху апетита и последваща реукция на теглото. Става въпрос за диетичните разтворими фибри, които засищат и способстват извеждането на токсините от стомашно-чревния тракт.

 

Ако искате да си набавяте фибри чрез храната и в същото време да постигнете оптимален ефект, то задачата може да се окаже трудна – за да отслабнете достатъчно, то вие ще трябва да консумирате доста големи количества фибри.

 

Според официалните препоръчки, 30 gr фибри дневно са достатъчни за поддържане на нормално телесно тегло. Данни от съвременни проучвания обаче, сочат, че дневното количество фибри, от което се нуждаем ако сме с наднормено тегло е между 75 и 100 gr., което е почти непосилна задача. За сравнение, повечето хора приемат не повече от 15 gr на ден.

 

Докато триците и неразтворими фибри поддържат нормалното храносмилане, то разтворимите фибри намаляват апетита, балансират кръвната захар и понижават холестерола. Разтворимите фибри представляват несмилаеми фито-съединения, които абсорбират водата и така насърчават усещането за ситост и поддържане на нормални нива на глюкозата в кръвта.

 

Вискозитетът на фибрите се развива, догато се те движат през стомаха и червата, което също е определящо за тяхната ефективност. Овесените трици например, понижават холестерола и контролират кръвната захар по-добре от пшеничните трици, тъй като абсорбират повече вода.

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

// Трейкинг код ЕТАРГЕТ //
×

Cart