Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Протеин

 

Закуска, десерт, следобедно хапване… – протеините на прах са перфектната добавка към менюто в забързаното ежедневие!

Нека бъдем честни – щом четете това, най-вероятно нито сте участник в зимната олимпиада, нито пък професионален тежкоатлет, на който просто не му достигат протеините, поемани с храната за поддържане на оптимална спортна форма.

Ако сте просто обикновен човек, най-вероятно употребявате  протеини на прах за да насмогнете на забързаното и динамично ежедневие, без вечерта да се чувствате като изстискан. Ето седем приложения на протеиновите пудри, подходящи и за средностатистическия човек!

Протеини на прах за закуска ви зареждат с истинска енергия. Може би това наистина не звучи като най-апетитната закуска. Ако изберете подходящ аромат обаче, всичко може да се промени. Добавете протеини на прах с вкус на ванилия към палачинките, или пък поръсете с пудра с аромат на шоколад сутрешната порция зърнена закуска с мляко.

Добавете протеинова пудра към обяда си. Може да поръсите с нея варените яйца или пък хумуса, както и да я прибавите към някой сандвич от нискокалорично брашно.

Протеини на прах като сутрешна напитка. Ако започвате деня си с един час във фитнеса или пък с йога-упражнения, трябва да сте наясно че тези занимания не са много комфортни на пълен стомах. За да не ви мъчи глад обаче, можете да добавите протеини на прах към сутрешната си млечна напитка или смути, постигайки по този начин идеален енергиен баланс и добра физическа кондиция рано сутрин. Единственото което трябва да направите е да консумирате напитката около 40 минути преди началото на физическите занимания.

Протеинова пудра след физически натоварвания. Прекарали сте цял ден в преход сред планината, карали сте велосипед, участвали сте в градския маратон, или просто сте направили един по-натоварващ крос в парка? Всичко това предполага ударна доза протеини за възстановяване на енергията. Пробвайте да добавите протеинова пудра с аромат на шоколад към зърнената си закуска, или към това, което традиционно приемате за възстановяване след  изтощителни физически натоварвания.

Протеинови десерти. Богатият на захар десерт, особено преди лягане, е истинска катастрофа за организма и враг на всякакви диети. Утолете  вечерната си лакомия с богат на протеини десерт, който балансира нивата на кръвната захар и свежда до минимум риска от ровене в хладилника посред нощ. В момента пазара е пълен с различни по вид протеинови блокчета, но няма никакъв проблем да си направите десерта и в домашни условия, комбинирайки плодове, нискомаслено кисело мляко и протеинова пудра с аромат на ванилия или шоколад. Друг вариант е протеините на прах да се добавят към комбинация от разбити яйчни белтъци и малко мляко, след което получената смес да се пече 20 минути на 200 градуса във фурната, а след изваждането и оттам към получения протеинов десерт да се добави малко количество пресни малини или ягоди.

Протеини на прах за любителите на кафето. Падате си по студени напитки с кафе? Добре знаете че повечето от тях съдържат повече захар и калории от допустимото. Едно обикновено фрапе с пухкава сметана отгоре съдържа средно около 450 калории и захар, колкото е препоръчителната доза за цял ден! Протеиновите пудри са идеален заместител на сметаната и захарта, без да повлияват особено вкусовите качества на кафето. Те са идеален вариант ако имате шейкър или кухненски робот у дома.

Следобедно освежаване с протеинова напитка. Оставете настрана калоричните шоколадови блокчета и подсладените напитки. Заменете ги с някой лек протеинов бар, или още по-добре – добавете протеинова пудра с вкус на шоколад към следобедната си чаша нискомаслено мляко.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart