Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини


Това е често срещано състояние при съвременния начин на живот. Най-често то засяга младите хора. Фактори като стрес, чувство на изолация и вътрешни конфликти могат да допринесат за чувството на безпокойство. Хората ежедневно са изложени на стрес и често забравят нуждата на тялото да релаксира и да се възстановява. Чувството на безпокойство обикновено е знак, че резервите на тялото са изчерпани – тоест надбъбречните жлези са изтощени. Чувството на изолация – физическа или емоционална, също може да бъде ключов фактор.
Острите пристъпи на безпокойство са познати като пристъпи на паника. Те обикновено продължават 1-2 часа, но могат да бъдат плашещи. Понякога се характеризират с ускорено дишане, сърцебиене, болки в гърдите. По-рядко могат да причинят хипервентилация. Това състояние е опасно и трябва да бъде наблюдавано от лекар.
Хората, страдащи от хронично безпокойство, могат да останат незабелязани от околните. Ако болните имат нервни пристъпи, те обикновено са по-леки и с по-голяма продължителност. Тези хора обикновено са неуверени в присъствието на други хора и изпитват несигурност относно бъдещето. Те често се оплакват от хронична умора, безсъние и различни физически проблеми. Пълната програма за борба с чувството на безпокойство трябва да включва и борбата с адреналиновото изтощение.
Най-често прилаганите билки за подобряване на това състояние включват:

  • екстракт от кава-кава – има отпускащо действие върху организма без да има психотропен ефект върху мозъка;
  • корен от валериана – понякога се комбинира с жълт кантарион или пасифлора. Не се препоръчва комбинирането му с кава-кава.

Изтощаването на надбъбречните жлези често води до ниска кръвна захар – хипогликемия. Добър начин да се справите с ниската кръвна захар е да се храните по-често, но на малки порции. Като допълнение към нормалните 3 хранения на ден, добавете още две междинни. Намалете количеството на приеманата храна за едно хранене! Междинните хранения не трябва да включват бонбони, шоколади или снаксове. Вместо тях включете плодове, салата, ядки.
Премахнете простите въглехидрати от менюто си – най-вече продуктите, съдържащи бяла захар. Заместете ги с източници на сложни въглехидрати и фибри – плодове и зеленчуци. Поддържайте нормално ниво на протеини чрез приема на соя, риба и ядки.
Изследвайте се за хипофункция на щитовидната жлеза. Използвайте програма за релаксация. Ако имате болки в мускулите, добавете акупунктурата или масажа към вашата програма за лечение. Не спирайте напълно физическите упражнения – умерените упражнения за полезни. Важно е да не се преуморявате, защото това може значително да влоши симптомите.

Ревита
Ви препоръчва:

Calmeral, 600 mg

Валериана, 525 mg

Жълт кантарион, 420 mg

5-Хидрокситриптофан, 50 mg

Добро настроение, 471 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart