Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Здраве на мозъка

Настроението и тонусът до голяма степен зависят от начина на хранене и това дали тялото разполага с най-важните нутриенти, за да функционира нормално. За съжаление много хора имат дефицит на основни хранителни вещества, което рефлектира не само върху физическото, но и върху емоционалното здраве. В редица случаи именно хранителният дефицит е в основата на когнитивния упадък и депресивните състояния, толкова често срещани напоследък.

Напредването на възрастта също е фактор за отслабването на мозъчната функция и апатичните настроения – мозъчният обем намалява с около 5% на всяко десетилетие след 40, като този процес се ускорява след 70-годишна възраст.

Допълнителният прием на определени хранителни добавки в подкрепа на мозъка и нервната система компенсира хранителните дефицити, подобрява когнитивните функции и настроението, и намалява риска от свързаните с възрастта негативни изменения.

Ето кои хранителни вещества ви препоръчва Revita за отпускане на нервната система, изостряне на фокуса и подобряване на паметта!

L-теанин – аминокиселина, която облекчава стреса и нервната възбудимост без да води до странични ефекти като замаяност. Увеличава активността на мозъчните вълни и синтеза на ГАБА, което балансира нивата на допамин и серотонин и води до спокойствие.

5-хидрокситриптофан – въздейства отлично върху мозъка и нервната система. Увеличава производството на серотонин, тъй като е негов предшественик. Недостигът на серотонин влошава качеството на съня, повишава апетита и отнема от чувството за щастие.

Жълт кантарион – тази билка също увеличава нивата на серотонин и подобрява настроението. Тъй като взаимодейства с други антидепресанти, е добре да консултирате с лекар приема на екстракт от жълт кантарион, ако същевременно приемате лекарства срещу депресия.

Омега-3 мастни киселини – подобряват настроението и химичния състав в мозъка. Клетъчните мембрани са частично изградени от омега-3 мастни киселини, което позволява на серотонина да преминава лесно през мембраните. Добри източници на омега-3 са рибеното масло и маслото от ленено семе. Най-новите изследвания показват положителното въздействие на омега-3 мастните киселини и при следродилна депресия.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart