Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Забързайте метаболизма си!Копнеете за перфектна фигура, за изваяно тяло с плочки по корема и нито една тлъстинка? Балансираната диета и спортът са начин да постигнете мечтата си, но същевременно трябва да засилите метаболизма си и да накарате тялото си да изгаря колкото се може повече калории. Факт е, че мъжете се справят с тази задача по-добре от дамите. След навършване на 30 години организмът на жените постепенно забавя този процес. Добре е да знаете, че борбата не е загубена. Има начини, благодарение, на които може да засилите метаболизма си!

Изградете мускулна маса
Знаете ли, че тялото ви непрестанно гори калории, дори тогава когато седите пред телевизора и ядете семки? Ако мускулната ви маса е по-голяма, ще горите повече калории. Колкото сте по-яки, толкова повече ще отслабвате. Ако тренирате активно, след като приключите мускулите ви ще продължат да работят и да изгарят калории като така ще се увеличи скоростта на метаболитния процес.

Бъдете активни
Може би знаете, че аеробиката не изгражда мускулна маса, но тя също ускорява метаболизма. Ключът е да сте постоянни и упорити. Когато подскачате в залата 1 час, след това 2 часа метаболизмът ви работи с пълни обороти.

Пийте достатъчно вода

Факт е, че човешкият организъм се нуждае от достатъчно количество вода, за да работи пълноценно. Пийте поне по 2 литра вода на ден, така тялото ви ще обработва без проблем калориите, които получава с храната. Дори и при най-лека дехидратация метаболизмът се забавя. Не смятайте, че кафето и соковете са течности. Тялото ви има нужда от вода.

Ледът също помага
В по-топлите месеци може да приемате водата под формата на лед или ледени напитки. Те стимулират организма да изгаря повече калории, тъй като отделя енергия, за да ги затопли. Проучване показва, че ако пиете по  4–5 чаши с лед на ден може да свалите около килограм без дори да пазите диета.

Яжте често
Всички диетолози съветват да се храните по-често. Метаболизмът се забавя, като се нахвърлите върху храната За да отслабнете, яжте по-често. Най-добре е през 3 – 4 часа. Вече има доказателства, че по този начин може да отслабнете много по-лесно.

Хапвайте пикантно

Лютата храна съдържа вещества, които ускоряват метаболизма. Една супена лъжица червен или черен лют пипер може временно да повиши метаболизма с около 23%. Добре е да знаете, че това продължава не повече от половин час, но ако свикнете да ядете пикантни ястия, може да изгорите повече калории, отколкото сте очаквали.

Не се отказвайте от кафето

Факт е, че кафето повишава концентрацията и дава енергия. То освен това има положителен ефект и върху метаболизма. Пийте го без захар и смената и най-вече не прекалявайте!

Изберете подходящия продукт
Не се подлъгвайте по бързо действащите диети, които ви обещават, че ще свалите 10 килограма за 2 седмици. Благодарение на тях може да изгубите някое и друго кило, но и редица полезни за организма вещества. Запомнете, че отслабването протича бавно. Изберете диета, с която губите по килограм на 2 седмици. Комбинирайте я с продукт, който ускорява метаболизма ми – комбинация от Витамините B, C, D, фолиева киселина, магнезий и калций. Така тялото ви няма да се лиши от нито една полезна съставка и същевременно ще губите килограми без йо-йо ефекта, който е много по-страшен от самото напълняване.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart