Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Преборете се с депресиятаТъжни, унили и в лошо настроение… Може би сте жертва на депресията, която върлува като истинска пандемия по целия свят. Как да се справите с нея и да върнете отново усмивката си? Ние ви предлагаме няколко интересни решения.

Вземете си домашен любимец. Понякога кучето или котката наистина са най-добрият приятел на човека. Да излезеш на разходка с Шаро или да си поиграеш с пухкавата бяла топка е добра терапия. Когато се занимавате с животинчето, вие не мислите за проблемите си. Грижата за тях ви обвързва, прави ви по-грижовни.

Внимавайте какво ядете. На всички е ясно, че има връзка между ума и тялото. Въпреки че няма специална диета, която е подходяща за лечението на депресия, все пак здравословното хранене помага да се справите с тъжните мисли. Хапвайте повече плодове и зеленчуци. Приемайте Витамин А, С, В, D и Е. Не забравяйте милтивитамините и антиоксидантите, които ще доставят на организма ви всичко, от което се нуждаете. Вече има изследвания, които показват, че Омега-3 мастните киселини, които се съдържат в лененото масло, например и витамин В-комплекс помагат за подобряване на настроението.

Преборете се с депресиятаСбогувайте се с кафето. Наистина ли имате нужда от няколко чаши кафе на ден? Една е напълно достатъчно, за да сте бодри и отпочинали. Опитайте се да ограничите приема на кофеин. Той се съдържа в содата, кафето, черния чай и шоколада.

Погрижете се за тялото си. Помислете дали нямате стари болежки, които ви притесняват. Ако ви мъчи зъб или болка в гърба, потърсете лекарска помощ. Всички тези неразположения могат да са причина за скрита депресия.

Упражнявайте се. За някои хора упражненията са по-ефикасни и от най-добрите антидепресанти. Не е нужно да участвате в маратон. Просто се разходете. Намерете упражнение, което да ви достави удоволствие. Когато спортувате, вие изразходвате енергия, подобрявате настроението си и спите по-добре през нощта. По този начин ще се запознаете и с нови хора, които могат да ви донеса много положителни емоции.

Осигурете си достатъчно слънце. Дори и през зимата слънчевите лъчи са изключително важни. Доказано е, че хората, които не излизат навън са по-тъжни и депресирани. Дори и да работите в затворено и без прозорци помещение, излизайте редовно навън. Вземайте и Витамин D, той е витаминът на доброто настроение.

Преборете се с депресиятаПотърсете артиста в себе си. Рисуване, фотография, музика или писане… Намерете хоби, което да ви забавлява и да ви се отдава. Всеки човек е уникален. Гответе или шийте, снимайте заснежените дървета, отдайте се на приятни занимания поне 1 час 3 пъти седмично.

Релаксирайте. Стресът и напрежението са основни виновници за депресията. Научете се как да се справяте с тях. Запишете се на йога или правете упражненията у дома. Останете за 10 минути насаме със себе си, за да изчистите ума си от проблемите на деня.
Обадете се на приятелите си. Поддържайте връзка с приятелите и роднините си. Говорете с тях често, излизайте на кино, театър или изложба. Интересувайте се какво ново се е случило в живота им. Те са тези, които ще ви подкрепят в труден момент. Ако сте подтиснати, споделете с тях проблемите си.

Наспете се. За някои хора добрият сън е най-доброто лекарство. Лягайте си рано, забравете за компютъра, телевизора и телефона в спалнята. Изпийте чай от лайка. Вземете малко маточина, мента или валериан, които ще ви помогнат да потънете по-лесно в страната на сънищата.
Забравете за алкохола и цигарите. Вече има доказателства, че хората, които прекаляват с алкохола и цигарите са по-склонни към депресия. Ограничете се само с едно питие. Опитайте се да откажете цигарите или поне да ги намалите.

Ревита Ви препоръчва

Vit C Release, 500 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Ge 132 Active, 100 mg

Calmeral, 600 mg

Izi Night, 252 mg

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

Калций & магнезий & витамин D, 250 mg

Мента (лист), 400 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Маточина (лист), 500 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart