Search
Филтрирай по...

Хранене за добро зрениеСпоред медиците консумацията на определени видове растения, може да ни помогне да запазим остротата на зрението си. Такива растения са богатите на необходимия за зрителната функция провитамин А – моркови, червени домати, червени чушки, праскови, кайсии, копър, магданоз, лук и черница.

Още от древността хората са знаели колко полезна е черницата за очите. Освен, че съдържа големи количества провитамин А, тя е богат източник на бор, мед, манган, хром и титан. Тези вещества повишават значително остротата на зрението и позволяват на окото да се приспособява по-бързо към резките промени в светлината (преминаване от тъмно помещение в светло и обратното).

За да запазите доброто си зрение за по-дълго време, обърнете внимание и на обикновения лук. Приемайте по 30 грама от този зеленчук 2-3 пъти дневно или по 1 чаена лъжица прясно изстискан луков сок със същата регулярност.

Друг полезен за очите зеленчук е червеното цвекло. Смесете 80-100 грама сок от цвекло с 2 супени лъжици сок от моркови. Пийте по 40-50 грама от получената смес 2 пъти дневно в продължение на 1 месец и ще забележите първите признаци за по-добро зрение.

Ревита Ви препоръчва:

Вижън, 448 mg

ЕФА бленд за деца, 445 mg

МЕГА – ДХК, 1 000 mg

Очанка (билка), 430 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart