Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Храна срещу стресаВ стресови ситуации често се стараем да „подсладим” горчивите преживявания с помощта на любимия си десерт. Въпреки че опитите да се защитим по този начин от хормона на стреса (кортизол) са сравнително успешни, бързите въглехидрати и излишните калории могат да навредят на нашата фигура и самочувствие.

За справяне със стреса американските учени препоръчват консумацията на така наречените „продукти-антидепресанти”. За разлика от сладките, тестените храни и „фаст фуда”, те са напълно съвместими с принципите на здравословното хранене.

Дори, когато не се намирате в стресова ситуация си струва да включите тези продукти в дневното си меню, особено в средата на есента, когато преобладават облачното време и „мрачните” дни.

За да не давате на депресията никакъв шанс, хапвайте по-често пъстърва, заешко и агнешко месо (най-добре под формата на супи и месни бульони), морско зеле, бадеми, шам-фъстъци, боровинки, броколи, овесени ядки и обезмаслена извара. Що се отнася до напитките, отдайте предпочитание на горещия шоколад, червения, зеления или ментовия чай. Избягвайте кафето и енергийните напитки.

Ревита Ви препоръчва:

Алайв мултивитамин, 1g

Бороовинка (и бъз), 200 mg

Червена боровинка, 430 mg

Червена боровинка (плод), 465 mg

Зелен чай, 450 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart