Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

ЯйцаВ стремежа си да се храним здравословно, ние често се лишаваме от любимите си храни. Но трябва ли да променяме начина си на хранене толкова кардинално или е време да върнем в менюто си продуктите, които несправедливо са обявени за вредни?

Масло. Маслото е полезно поради съдържащите се в него мазнини, необходими за нормалното функциониране на щитовидната жлеза. Освен това не повишава нивото на холестерол в кръвта, както е прието да се мисли.

Захар. Захарта стимулира кръвообращението в гръбначния мозък. Без нея могат да възникнат опасни склеротични изменения.

Кафе

Кафе. Когато не се пие на празен стомах, кафето стимулира дейността на централната нервна система, подобрява работата на мозъка, действа ободряващо върху организма и повишава работоспособността.

Яйца. Яйцата са богати на витамин A (необходим за поддържането на добро зрение и здрава кожа), витамин D (необходим за нормалното усвояване на калция от организма) и витамин E (основният антиоксидант, който ни предпазва от преждевременно стареене и сърдечни пристъпи).

Хляб. Хлябът ни създава приятно усещане за ситост, отстъпвайки по калоричност на мазните и сладките храни. Любителите на хляба не страдат от недостиг на витамини от група B, витамин E, желязо и магнезий.

Разбира се, с какво да се храните решавате само вие, но диетолозите препоръчват да обърнете внимание на гореизброените храни и да ги консумирате в умерени количества.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart