Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Мазната храна = депресияКакво хапвате на обед? Сандвич, пържено пиле или салата… Ако всеки ден се тъпчете с нездравословна храна, не се чудете, че сте унили и депресирани. Наскоро проведено проучване в Испания показа, че хората, които наблягат на прекалено мазната храна са склонни към депресия. И обратното – ако в менюто ви присъстват повече плодове, зеленчуци, зехтин, богат на Омега-3 и Омега-9 мастни киселини психиката ви ще е здрава и ще сте постоянно усмихнати. Учените са проследили хранителните навици на повече от 12 000 доброволци в продължение на 6 години. В началото на изследването нито един от доброволците не е споделил да страда от депресия. В края обаче 657 от тях са били диагностицирани с коварната болест. Изследователите са категорични, че повечето от тях са наблягали на тлъстите и мазни храни, не са вземали витамини и хранителни добавки и напълно са забравили за плодовете. Резултатите са категорични – хората, които залагат на т.нар. “фаст фууд”  и “тестени изделия” са с 48% по-склонни към проблеми с психиката. Причината е, че тази храна е богата на трудно разграждащи се мазнини. В същото време, ако хапвате риба и рибни продукти и приемате Омега-3 и Омега-9 мастни киселини, рискът от депресия намалява драстично.
Проблемът е сериозен, тъй като през последните няколко години депресията завладява света като истинска пандемия. Испанските учени смятат, че това може да се дължи и на храните, които поемаме ежедневно.

Ревита Ви препоръчва

Алайв мултивитамин, 1g

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

Calmeral, 600 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart