Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

5 храни, които ще ви помогнат да заспитеСтавате ли посреднощ да хапнете, когато се въртите в леглото и се чудите какво да правите? Дали пък гладът не е част от проблема? Може би точно празният ви стомах не ви дава спокойствието, от което си нуждаете, за да потънете в сладки сънища. Ако е така, предлагаме ви няколко храни, които ще ви помогнат да се унесете и да заспите без никакви притеснения.

Череши. Сладки, малки и прекрасни. Това е един от естествените и природни източници на мелатонина – хормона на съня, който контролира кога спите и кога сте будни. Проучванията показват, че черешите съдържат високо ниво на мелатонин. Учените съветват да хапнете шепа от сладкия плод 40 минути преди лягане и ще спите като бебе поне 8  часа.
Банани. Калият и магнезият в бананите успокояват мускулите и ви отпускат. Достатъчни е да изядете един от сладките плодове, за да се почувствате по-добре. Факт е също така, че бананите съдържат и амино-киселини, които помагат на мозъка да секретира повече серотонин (хормона на щастието).
Препечена филия. Храните, богати на въглехидрати, ускоряват производството на инсулин, което пък от своя страна ви помага да заспите по-бързо. Малка препечена филийка преди лягане ще ви изпрати в страната на сънищата…
Овесена каша. Точно както и препечената филия, овесената каша ще повиши нивото на кръвната захар и ще ви помогне да заспите веднага. Освен това овесът е богат на мелатонин, което е допълнителен бонус.
Топло мляко. Не е мит, че топлото мляко е идеално приспивно средство. Подобно на бананите, то влияе на мозъчната дейност и помага за отделянето на серотонин. Освен това е и богато на калций. Не пийте цяла чаша. Половин е напълно достатъчна.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart