Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Преборете се със стреса през пролеттаЧесто пролетта идва с умора, стрес и напрежение. Само след седмица ще се наложи да минем и към лятното часово време, което допълнително ще промени биологичния ни ритъм. Притесненията в работата, у дома, дори навън често ни се струват непреодолими. Възможно ли е обаче да се справим с тях? Истината е, че стресът и напрежението образуват токсини в организма ни, които се натрупват. Този сезон е най-подходящ да прочистите тялото си и да се почувствате отново жизнени и енергични.

Стресът замърсява тялото. Малко хора знаят, че ежедневното напрежение, на което сме подложени предизвиква образуването на токсини. Често смятаме, че негативните емоции влияят само на психиката, но това не е така. Те се отразяват и на тялото. Реално в организма се отделят вещества, които бавно и постепенно, но неумолимо вредят на органите и системите. Стресът и напрежението са една от причините за образуването на свободните радикали. Те от своя страна са в основата на редица болести, както и за по-бързото стареене.

Как да се справим?
Два са начините да се преборите с токсините.
Кажете “Не” на свободните радикали, които унищожават клетките ви. Специалистите съветват да приемате антиоксиданти под формата на витамини и минерали. Направете “пролетно прочистване” на организма. Така както изхвърляте боклуците от дома си, перете пердетата и килимите, по същия начин прочистете органите и системите в тялото си. Този процес трябва да продължи поне 3 месеца, за да има ефект. Токсините и вредните вещества, натрупани в тялото се изхвърлят бавно. Ударната доза от антиоксиданти като Витамин С, В и D и бета-каротини, трябва да се приема през първия месец. Пийте повече вода и зелен чай. Те ще помогнат на тялото ви да се справи по-лесно.
Успокойте ума си и спете повече. Важно е в периода на прочистване да спите поне 8 часа без прекъсване. Накъсаният сън не позволява на тялото и на ума да отпочинат добре. Спазвайте правилата за хигиена на съня – проветрявайте спалнята поне 30 минути преди лягане, сменяйте всяка седмица чаршафите и завивките си. Забравете за телевизора, лаптопа и мобилния телефон в спалнята. Изпивайте леко затоплено мляко преди сън. Комбинацията от валериан, магнезий и хмел ще помогнат на нервната ви система да се успокои и ще ви гарантира пълно спокойствие през нощта.

Ревита
Ви препоръчва

Calmeral, 600 mg

Ge 132 Active, 100 mg

Izi Night, 252 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart