Search
Филтрирай по...

Липсата на сън води до преяжданеХората, които не спят достатъчно компенсират с храна. Те често се нахвърлят върху яденето и много от тях са с наднормено тегло. Това показва проучване проведено в Колумбийския университет (САЩ). “Недоспалите и гладни хора са склонни да посегнат към вредните храни”, казва проф. Мари-Пиер Сент Ондж, ръководител на проучването. “Установихме, че колкото по-малко спи човек, толкова по-податлив е на преяждане и не мисли за теглото си.” Проф. Сент Ондж и колегите й изследвали 13 мъже и 13 жени в продължение на 6 дни. Доброволците били поставени в две различни ситуации – на едните им било позволено да спят по 8 – 9 часа, докато другите били будени само след 4 часа сън. Доброволците можели сами да избират какво да хапват. Оказало се, че тези, които остават в леглото само за 4 часа поглъщат по 300 калории повече от останалите. Те предпочитали мазните храни и залагали на т.нар. fast food. Дамите били по-податливи на преяждане от мъжете. Те се нахвърляли на всичко, което видят в хладилника без да се съобразят с факта как това ще се отрази на фигурата им. “Категорично има връзка между проблемите със съня и наднорменото тегло. За съжаление много хора не го осъзнават. Те обвиняват стреса, проблемите в работата или у дома за безсънието, а то причинява преяждане. Поглеждайки се в огледалото хората са притесняват от качените килограми и така се получава затворен кръг. Ето защо добрият сън е от огромно значение”, обяснява проф. Сент Ондж.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×

Cart