Search
Филтрирай по...

Храни за сексуално желаниеНякои хора свидетелстват, че храната оказва влияние на тяхното либидо, но въпреки това твърденията за различните видове природни афродизиаци не водят началото си от научни изследвания. Докато сексуалната функция (чисто физически)  е израз на бошуващи хормони в организма, то самото желание за секс в различни ситуации се поддържа основно от активността на съзнанието в едно здраво тяло.

Здравословният сексуален живот зависи от правилното хранене. Добре функциониращата нервна система, нормалните хормонални равнища, пълноценното оросяване на ерогенните зони – всички те играят доста важна роля в осъществяването на ползотворен сексуален контакт. За да работи организма в хармония, хранителният режим, който спазваме, е добре да се базира на бобови растения, зърнени продукти и други сложни въглехидрати, изобилие от плодове и зеленчуци и умерено ниво на протеини. Тази диета осигурява голямо количество витамини и минерали. Много важни са цитрусовите плодове, които снабдяват организма с витамин C, който укрепва кръвоносните съдове. Това важи и за храните с ниско съдържание на мазнини, млечните продукти, пълнозърнестите храни и зелените зеленчуци, които са богати на рибофлавин, който е важен за женската полова система.

Много експерти вярват, че без достатъчен прием на витамин Е, който се съдържа предимно в олиото, ядките, семената, зелените зеленчуци и пшеничния зародиш, сексуалната активност може и да куца.

Други сериозни причини за различни видове сексуални оплаквания са умората и депресията. Тези две състояния обикновено са свързани и могат да бъдат значително подобрени чрез режим от редовни упражнения, които стимулират прозводството на ендорфин – “хормонът на щастието”. В някои случаи анемията, която се дължи на дефицит на желязо в организма, е отговорна за състоянията на хронична умора. Диета, която включва месо, морски дарове, ядки, семена и сушени плодове, помага за набавянето на нужните количества желязо в организма.

Набавяйте си достатъчно цинк! Популярен факт е, че цинкът е тясно свързан със сексуалната функция. При липсата на достатъчно цинк, сексуалното развитие на подрастващите се забавя, а мъжете също се нуждаят от цинк, за да произвеждат семенна течност. Цинкът се открива в храните от животински произход, включително и морски дарове, яйца, мляко, бобови храни, ядки и пълнозърнести продукти.

Факт е, че алкохолът и никотинът, както в повечето случаи, вредят и тук. Ефектът на алкохола върху половата функция, е описан още от Шекспир, който отбелязва, че виното “провокира желанието, но отнема изпълнението.” Прекомерната употреба на алкохол разкрепостява поведението, но същевременно ограничава възможностите в сексуално отношение. Той има функция, сходна на тази на естрогена. Това може да има доста отрицателен ефект върху мъжествеността на силния пол. При хронична злоупотреба се стига до импотентност и свиване на тестисите. Никотинът от друга страна е враг на артериите. Той не само насърчава образуването на атеросклеротични плаки в кръвоносните съдове на пениса, но също ги свива.

Намалете консумацията на наситени мазнини! Хората са свикнали да правят връзка между приема на наситени мазнини, повишените нива на холестерол в кръвта и натрупването на мастни атеросклеротични плаки в кръвоносните съдове на сърцето. Същият ефект се получава при малките кръвноносни съдове на пениса. Без свободна циркулация мъжкият полов орган чисто физически не може да реагира на сексуалните пориви.

Ревита Ви препоръчва:

Алайв мултивитамин, 1g

Витамин С – Алайв, 500 mg

Витамин С – биофлавони, 500 mg

Витамин С § шипка, 500 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg

Vit C Release, 500 mg

Калций, магнезий и цинк, 255 mg

Калциев комплекс, 500 mg

Епимедиум/ Разгонен козел, 500 mg

Джинджифил (корен), 550 mg

Лют червен пипер (плод), 450 mg

Дамиана (лист), 400 mg

 

 

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart