Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Седмица на детоксикациятаИскате да се почувствате по-свежи, да дадете на тялото си възможност да се прочисти от натрупаните вредни вещества. Опитайте тази кратка програма за детоксикация. В продължение на шест дни, постепенно увеличаване на количеството сурови плодове и зеленчуци във вашата диета. Напълно погрешно е изведнъж да спрете да консумирате каквото и да било месо, мляко или хляб. По този начин стомахът ви ще даде червена светлина, че нещо не е наред, ще започне да ви се гади, ще почувствате слабост, виене на свят, гадене.
Първи ден: Хапнете няколко свежи плодове сутрин, купичка зеленчукова супа на обяд или зеленчуков бульон. Пийте много прясно изцедени сокове. Не се лишавайте от хляба и печеното бяло месо.
Втори ден: Напоените сини сливи или смокини са вкусна закуска. Малка купата от прясна зеленчукова салата с риба на скара може да се превърне във вашия обяд. Прибавете и зеленчукова супа, приготвена без сол. Хапнете две ябълки или плодова салата между основните ядения. Не пропускайте да пиете прясно изцедени сокове или бульони.
Трети ден: Повторете менюто от втория ден, но добавете и стафиди или фурми.
Четвърти ден: Комбинирайте свежите плодове и зеленчуци с печено на грил месо. Важно е да обърнете внимание на това какво ви казва стомахът. Яжте по-често и дъвчете повече. Така ще заситите глада си по-бързо.
Пети ден: Повторете менюто от четвъртия ден.
Шести ден: Пийте само зеленчукови и плодови сокове. Ако сте много гладни и изпитате слабост, хапнете черен шоколад.
Седми ден: Закусете обилно със свежи плодове и зеленчуци. Направете си зеленчукова салата за обяд и я комбинирайте с печено пилешко месо. Вечерята ви може да е плодова салата. Не пропускайте да пиете плодови сокове.

Забележка. Този вид пречистване не се препоръчва повече от 7 дни и за хора, страдащи от хронични заболявания. След това захранването трябва да става постепенно като в него се включва и всички останали групи храни.

Още няколко съвета:
1.    Яжте бавно и дъвчете добре храната си. Слюнката съдържа ензими, които подпомагат храносмилането. Те могат да усвояват до 80% от нишестето, 30% от протеините и 10% от мазнини.
2.    Не преяждайте! Вслушвайте се в сигналите на тялото си. Когато се почувствате сити, спрете да ядете, дори и чинията ви да е наполовина пълна.
3.    Правете соковете точно преди да ги изпиете. Те не трябва да престояват в хладилника, защото ще изгубят най-ценните си качества.
4.    Хранете се спокойно. Не бързайте. Яденето е удоволствие.
5.    Фокусирайте се върху ястието. Обърнете внимание върху аромата, начина на сервиране, нека всяко блюдо ви носи наслада.
6.    Храненето е привилегия. Не забравяйте това.
7.    Направете така, че всяко ястие да изглежда привлекателно и за очите.
8.    Правете разликата между истинския глад и глада от скука. Някои хора посягат към храната, защото са депресирани или отчаяни. Ако вие сте от тях, намерете лечение за тези проблеми.

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart