Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Началото на работния ден влияе върху съняСигурно се чудите защо имате проблеми със съня през почивните дни и ваканцията, чувствате се изтощени и изморени? Обяснението е просто – ако ставате прекалено рано или прекалено късно за работа това се отразява върху качеството и продължителността ви на сън, смятат американски учени. За съжаление проблемите не спират до тук. Хората, които са принудени да работят на смени и ненормиран работен ден, често са уморени, изнервени и изтощени. Изследването показва, че тези, които ходят в офиса от 9 сутринта и свършват към 16 – 17 ч. следобед често заспиването като бебета. Безсъние, умора и раздразнителност се забелязват при хората, които трябва да работят нощни смени и работният им ден започва от 20 или 22 ч. Най-големи проблеми изпитват тези, които се трудят от 00 ч. до сутринта. При тях бдителността е намалена наполовина, а реакциите им драстично забавени. Учените съветват повечето хора, които се трудят на смени да спят поне 8 часа преди началото на работния ден, независимо кога започва той. Тъй като сънят зависи от производството на хормона мелатонин, който се синтезира при определени условия, човек трябва изкуствено да ги създаде, за да може да заспи и тялото му да си отпочине.

Ревита Ви препоръчва

Мелатонин 5 mg, за регулиране на съня

Izi Night, 252 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Мелатонин, 2.5 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Глог (плод), 510 mg

Маточина (лист), 490 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart