Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Витамините предпазват от предменструален синдромЖените, които ядат храни богата на витамини или вземат допълнително хранителни добавки, страдат по-рядко от предменструален синдром (ПМС). Това показва проучване публикувано наскоро. Резултатите сочат, че рискът от ПМС  е с една четвърт по-нисък за представителките на нежния пол, които посягат по-често към спанака и пълнозърнестите продукти.
Според проф. Елизабет Бертон-Джонсън, специалист по общественото здраве в университета на Масачузетс ( САЩ) дамите, които страдат от ПМС трябва да преразгледат диетата си. Добре е те да наблегнат на храни, богати на витамините тиаминин и рибофлавин. Статистиката сочи, че болките в корема, раздразнението и подуването засягат всяка шеста жена. Много от тях посягат към антидепресантите или болкоуспокояващите таблетки, но това е само временно решение. Приемът на витамини може да се окаже истинска панацея, убедени са учените. Те проследили хранителния режим на повече от 3000 жени, които трябвало да попълнят анкети, свързани с начина им на живот в продължение на 10 години. През това време при около 1050 от тях се появили симптоми на ПМС, които включвали тревожност, болки в корема и главата, депресия, раздразнителност. Учените включили в менюто им различни витамини и симптомите изчезнали. Това е първото по рода си проучване и учените се надяват скоро да открият още доказателства за връзката между витамините и намаления риск от ПМС.

Ревита Ви препоръчва

Алайв мултивитамин, 1g

Витамин С – Алайв, 500 mg

Витамин С & биофлавони, 500 mg

Витамин С & шипка, 500 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg

Vit C Release, 500 mg

Витекс (плод), 400 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Малина (лист), 480 mg

Китайска ангелика (корен), 565 mg

 

 

 

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart