Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Алкохолът ще ви помогне да заспите
Мит. Много хора смятат, че ако изпият една – две чашки преди да си легнат това ще им помогне да заспят. Помислете добре. Този мит съществува, защото алкохолът може да ви накара са паднете в несвяст под масата, но… съвсем скоро ще се събудите и ще осъзнаете, че това не е мекото легло, на което сте се надявали. Уискито и виното най-вероятно ще влошат нещата и да ви докарат страхотен махмурлук.

Безсънието се дължи на проблеми с психиката
Мит. Това донякъде е вярно, защото често стресът е главният виновник да спите спокойно. Често обаче има и други причини – лоша хигиена на съня, хронична болка, лекарства, които вземате, сънна апнея…

Митове и факти за безсъниетоУпражненията помагат да заспите
Факт. Редовните упражнения помагат да спите по-добре. Важно е обаче да избягвате да спортувате късно вечер, защото това ще стимулира циркулацията на кръвта в тялото ви и ще повиши телесната температура. Упражнявайте се 2 – 3 часа преди сън. По този начин организмът ще има достатъчно време да отпочине.

Телевизорът ще ви приспи
Мит. Отдавна е известно, че екранът на телевизора и на компютъра стимулират мозъчната дейност и намаляват нивата на хормона мелатонин, който е отговорен за съня. Ето защо се препоръчва да забравите за всички електрически уреди в спалнята. Някои специалисти дори забраняват да се говори по мобилния телефон час преди да заспите.

Следобедната дрямка помага при безсъние
Мит. При някои хора дрямката може да ви спаси от дългите безсънни нощи. Достатъчни са само 10 – 20 минути следобед, за да си отпочинете. Има други обаче, за които следобедният сън носи още повече неприятности. Пробвайте и сами ще разберете как ви се отразява сънят през деня.

По-добре станете от леглото, ако не може да заспите
Факт. Много хора, които страдат от безсъние се въртят с часове наред с надеждата, че най-накрая ще успеят да се пренесат в страната на Морфей. По-добре станете от леглото. Отидете до кухнята или хола. Разходете се, почетете книга, слушайте релаксираща музика. Опитайте се да не мислите за този проблем. Скоро без да сте разбрали ще потънете в сладки сънища.

Митове и факти за безсъниетоМоже да приучите тялото си да спи
Факт. Има хора, които са тренирали тялото си да заспива. За това обаче се изисква концентрация и тренировки. Създайте си ритуал по заспиването – четете интересна книга, вземете топла вана, изпийте половин чаша топло мляко, медитирайте. По този начин организмът ви ще свикне да свързва тези дейности със съня.

Проблемите със съня ще отминат сами
Мит. Трябва да разберете на какво се дължи безсънието – стрес, болест, лекарства, болка и да отстраните причината. Ако не го направите проблемът ще продължи. Запомнете, че тялото ви има нужда от сън и ако не се справите с безсънието скоро ще възникнат други по-сериозни неразположения.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg

 

 

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×

Cart