Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Сбогом на безсъниетоПовечето хора знаят, че е опасно да карат, когато са пили, но замисля ли се някой какви рискове се крият, ако се качите в колата, когато ви се спи? За много от нас добрият сън е нещо естествено, но има и такива, които прекарват часове наред въртейки се в леглото, докато броят овце или гледат телевизия с широко отворени очи… Безсънието засяга не само способността ни да караме, но и много други неща. Хората, които не са се наспали добре са по-раздразнителни, по-сприхави и дори се разболяват по-често Статистиката сочи, че един на всеки 10 души страда от безсъние. Това на пръв поглед не особено изучавано състояния може да засегне качеството и дори живота ни, докато сме будни, може да доведе до редица здравни проблеми. Оказва се, че хората, които страдат от безсъние са застрашени много повече от:

  • Сърдечно-съдови болести;
  • Високо кръвно налягане;
  • Инфекции;
  • Затлъстяване;
  • Депресия;
  • Диабет;
  • Дори ранна смърт.

Статистиката сочи, че хората, които не могат да заспят загиват при автомобилни катастрофи два пъти повече, отколкото останалите. Те по-често се нараняват и чупят крайниците си. Освен това те:

  • Не се справят добре в работата;
  • Вземат лоши решения;
  • Поемат повече рискове;
  • Трудно се концентрират;
  • Поемат по-калорични храни.

Липсата на достатъчно сън влияе на способността на човек да мисли, реагира, запомня и да решават проблеми. Проучване показва, че хората, които спят по 6 часа показват много по-слаби резултата на тестове за интелигентност от тези, които спят по 8 часа. Когато и двете групи изследвани доброволци спят по 8 часа, резултатите са идентични.
Друг сериозен проблем на хората, страдащи от безсъние е хроничната умора. Те се чувстват замаяни, разсеяни и трудно се концентрират. Повечето от тях страдат от проблеми с паметта, липса на мотивация, нямат желание да общуват с приятели и колеги и не се представят така добре в работата си.
Първата стъпка към справяне с проблема е да се определи причината за безсънието и да се премахне – стрес, физическо неразположение, болка или лекарства. Ако безсънието продължи, най-добре е да се консултирате със специалист, който да ви даде насоки как да преодолеете това състояние.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg

 

 

 

Тази публикация има 2 коментари

  1. ЗДРАВЕЙТЕ,

    АЗ СТРАДАМ ОТ БЕЗСЪНИЕ ВЕЧЕ НЯКОЛКО ГОДИНИ. НЯМАМ НАДЕЖДА ,ЧЕ ЩЕ СЕ ОПРАВЯ. ЧЕТА ИЗ ИНТЕРНЕТ ЗА РАЗНИ ДОБАВКИ, КАКТО И ЗА ВАШИТЕ- НО ВИЕ ПРЕПОРЪЧВАТЕ 10 РАЗЛИЧНИ НЕЩА. РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ЧОВЕК НЕ МОЖЕ ДА ГИ ПИЕ ВСИЧКИТЕ. ПРЕДЛОЖЕТЕ НЯКАКВА КОМБИНАЦИЯ ОТ 2-3 ИЛИ ЕДНО ОТ ТЯХ, ЗА ДА СЕ ПОДОБРИ СЪСТОЯНИЕТО НА ТАКИВА КАТО МЕНЕ.

    1. Здравейте Роза,

      Наистина има много продукти за безсъние, успокоение на нервите, които действат и при депресия. Продуктът, който мога да препоръчам, е Izi Night, който е комбинация от билки и цената му е доста по-приемлива (около 13 лв. в аптека). Погледнете тази статия –> https://revita.bg/6399/zdravna-enciklopedia/%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D1%81-%D0%B8%D0%B7%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%82/

      Надявам се да помогне и очаквам да споделите резултати 🙂

      Благодаря ви за интереса и лек ден!

      Мария Радоева
      Ревита ООД
      https://www.revita.bg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart