Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Повече сън – по-малко килограмиЗнаете ли, че… колкото по-малко спите, толкова повече килограми трупате, ставате по-нервни и напрегнати. 7 часа сън са минималното време, което ни осигурява здравословното тегло, категорични са американски учени.
Повече сън = по-малко килограми?
Повече сън (между 8 и 9 часа) както и намаляване на стреса в ежедневието може да доведе до успешно справяне с наднорменото тегло. Това показва проучване, публикувано наскоро. В него са взели участие над 500 души, които се борят с килограмите. Те доброволно взели участие в 26-седмичен тест, при който изследователите ежедневно проследявали начина им на хранене и живот. Те си лягали на време, релаксирали и медитирали повече. В края на теста резултатите показали, че по-голямата част от доброволците загубили над 7 килограма. Само 16% се простили едва с 5 килограма.

Как да спим повече? Лесно е да кажем, че ще спим повече, но често се сблъскваме с трудности при осъществяването на тази идея. Ето защо е добре да следвате някои полезни съвети, които ще ви помогнат да се справите със стреса и да спите като новородени.

Дишайте дълбоко. Малко хора знаят, че плиткото и повърхностно дишане е показател за стрес и напрежение. То пречи на заспиването. Затова, ако искате да заспите лесно, научете се да дишате дълбоко и да използвате целия капацитет на белите си дробове. Почти всички източни учения – от йога до Тай чи учат как да се диша дълбоко.

Лягайте рано. Хората, които лягат след 23 ч. срещат редица затруднения със заспиването, спят неспокойно, по-нервни и напрегнати са. Купете си таймер, който да загасва осветлението в дома ви в 22.30 ч. вечерта, за да ви напомни, че е време да се отправите към леглото.

Сбогувайте се с телевизора и компютъра. Направете спалнята си спокойна и уютна като махнете всички електрически уреди. Те излъчват светлина, която пречи на мозъка да отделя хормона мелатонин, отговорен за съня. Ако улицата, на която живеете е много светла, носете маска за очи.

Не яжте преди лягане. Обилната вечеря ще попречи на добрия сън и ще предизвика само появата на неприятни киселини. Избягвайте да ядете няколко часа преди сън. Най-добре се хранете до 18 ч. това ще ви помогне да ограничите приема на калории.

Не спортувайте преди сън. Точно както вечерята и спортът е забранен преди лягане. Упражненията ще предизвикат прилив на ендорфини и адреналин – вещества, които пречат на добрия сън.

Резултатите
Искате да отслабнете? Нищо не ви пречи да опитате като намалите стреса и спите повече, ограничите приема на нездравословни храни и се движите достатъчно. Резултатите ще дойдат съвсем скоро.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart