Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Спорт срещу месечните болки Изпитвате ли ужас, когато видите на календара, че цикълът ви наближава? Много жени се оплакват от страхотни болки в корема, не могат да мръднат от леглото и така прекарват няколко дни. Знаете ли, че противно на всякаква логика спортът може да се окаже единственото ви спасение. Дисменореята – или непоносимите менструални болки засягат хиляди жени. Има проучвания, които показват, че 90% от дамите страдат от този неприятен симптом. Това е и водеща причина за отсъствие от училище или от работа всеки месец. “Ако спортувате редовно и най-вече по време на цикъл, няма да изпитвате толкова силни болки”, в това е убедена д-р Кели Густаво Роси, акушер-гинеколог от болницата във Вирджиния (САЩ). “Упражненията облекчават спазмите и помагат да се освободи бета-ендорфини, които действат като вътрешно обезболяващо”, допълва тя. “Освен това физическото натоварване помага за изгаряне на химическите вещества, които се освобождават през първите дни на цикъла и причиняват контракциите на мускулите, а от там и болката.” Според експерти най-добрият начин за облекчаване на неприятните усещания са аеробните упражнения, бързото ходене, карането на колело. Всички те натоварват сърцето. За предпочитане е те да се правят поне 30 минути. Специалистите съветват жените, които страдат от дисменурея, да се упражняват през целия месец – поне 3 пъти седмично.

Ревита Ви препоръчва

Витекс (плод), 400 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Китайска ангелика (корен), 565 mg

Малина (лист), 480 mg

Естросой плюс, 335 mg

Естросой, 335 mg

Соя изофлавони, 500 mg

Гроздовиден ресник, 40 mg

Див ям/ Сладък картоф (корен), 425 mg

Люцерна (лист), 405 mg

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart