Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Спорт срещу месечните болкиИзпитвате ли ужас, когато видите на календара, че цикълът ви наближава? Много жени се оплакват от страхотни болки в корема, не могат да мръднат от леглото и така прекарват няколко дни. Знаете ли, че противно на всякаква логика спортът може да се окаже единственото ви спасение. Дисменореята – или непоносимите менструални болки засягат хиляди жени. Има проучвания, които показват, че 90% от дамите страдат от този неприятен симптом. Това е и водеща причина за отсъствие от училище или от работа всеки месец. “Ако спортувате редовно и най-вече по време на цикъл, няма да изпитвате толкова силни болки”, в това е убедена д-р Кели Густаво Роси, акушер-гинеколог от болницата във Вирджиния (САЩ). “Упражненията облекчават спазмите и помагат да се освободи бета-ендорфини, които действат като вътрешно обезболяващо”, допълва тя. “Освен това физическото натоварване помага за изгаряне на химическите вещества, които се освобождават през първите дни на цикъла и причиняват контракциите на мускулите, а от там и болката.” Според експерти най-добрият начин за облекчаване на неприятните усещания са аеробните упражнения, бързото ходене, карането на колело. Всички те натоварват сърцето. За предпочитане е те да се правят поне 30 минути. Специалистите съветват жените, които страдат от дисменурея, да се упражняват през целия месец – поне 3 пъти седмично.

Ревита Ви препоръчва

Витекс (плод), 400 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Китайска ангелика (корен), 565 mg

Малина (лист), 480 mg

Естросой плюс, 335 mg

Естросой, 335 mg

Соя изофлавони, 500 mg

Гроздовиден ресник, 40 mg

Див ям/ Сладък картоф (корен), 425 mg

Люцерна (лист), 405 mg

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart