Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Натурални решения при предменструален синдромАко сте жена, която води ежемесечна битка с предменструалния синдром (ПМС), това да намерите естествено решение, което да ви накара да се чувствате по-комфортно през тези дни от месеца със сигурност е в топ пет на най-важните ви неща за вършене.

Когато сте в такова състояние, несъмнено се чувствате превъзбудени, изнервени и разконцентрирани. Често жени, които страдат от ПМС, в известна степен предпочитат просто да си седят вкъщи, без да излизат, лежейки в леглото. Разбира се натоваренето ежедневие не ни позволява такива луксове.

В народната медицина е застъпено холастичното изцеление на различни здравословни състояния и проблеми. Различните части на човешкото тяло са свързани помежду си често отвъд разбиранията на човека. Тялото има своята способност да се самоизцерява. Според холастичната медицина това важи дори за болести, обявени за нелечими.

За да се случи това, тялото се нуждае от определени хранителни и житейски навици като правилна детоксикация на организма и правилна диета. Независимо колко несвързано може да изглежда, тези фундаментални здравословни стъпки ще увеличат значително ефектите и ползите от всички други усилия, които полагаме за здравето си.

Ако погледнете към някои от следните методи за успокояване на болката, ще можете да постигнете нужния комфорт, без да се налага да страдате всеки месец преди настъпането на менструацията. Ето едни от основните натурални решения при наличие на предменструален сидром, за които е добре да знаете:

Калций и витамин B6

Установено е, че ако се повиши дневният прием на калций, както и на витамин B6, това може да облекчи болката и страданието, свързани с женския дискомфорт всеки месец. Тъмнозелените зеленчуци с листа са прекрасен източник на калций. В допълнение към това можете да приемате витамин B6 с храни като черен дроб, риба, зелени и червени чушки, фъстъци и пуйка.

Ограничете кофеина и алкохола!

Следващата важна крачка, която е хубаво да имате предвид в справянето с предменструалната неразположеност, се изразява в това да ограничите приема на алкохол и кафе в този период от месеца. Не само, че и двете са диуретици, което означава, че допринасят за подуването на корема, но обикновено усилват напрежението и тревожността при повечето жени. Тъй като и двете са характерни за предменструалния синдром, от който повечето жени страдат, добре е да се замислите.

Правете упражнения!

Упражненията не са за пренебрегване. Дори да ви се струват като последното нещо, което ви се иска и бихте могли да сторите в този период от месеца, леките и умерени натоварвания ще ви накарат да се чувствате по-добре. Това е доста трудно, когато ви мъчат предменструални болки, но ако се мобилзирате, ще усетите ефекта.

Намалете стреса!

Накрая, последното нещо, което трябва да сторите, за да постигнете оптимални резултати от усилията, които полагате в справянето с предменструалния синдром, е да намалите стреса в ежедневието си. Стресът е директно свързан с повишеното кръвно налягане при много хора, както и с раздразнителността. Почивайте си. Това може да стане като четете хубава книга, вземете си топла вана или звъннете на приятел за един свеж разговор. Упражненията също помагат за намаляване на стреса.

Следвайте тези стъпки. Ако сте активни и последователни  в подхода си към ПМС, и използвате нужните средства, скоро ще усетите положителната промяна.

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×

Cart