Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Край на предменструалния синдромБолки в корема, главоболие, подути гърди… Почти всяка жена се е сблъсквала с тези неприятни симптоми на предменструалния синдром (ПМС). Ново проучване на американски учени показва, че ако включите в диетата си храни, богати на Витамин В1 (тиамин) и Витамин В2 (рибофлавин) ще се сбогувате с ПМС. Учени от медицинския университет в Масачузец (САЩ) анкетирали повече от 3000 жени в продължение на 10 години. Те трябвало да попълнят хранителни въпросници. Оказало се, че дамите, които приемат повече Витамин В1 и Витамин В2 не се оплакват всеки месец от болки в корема или подути гърди. Най-добрите източници на витамин В1 са свинското месо, зърнените хани, бобовите растения и плодовете. Витамин В2 се съдържа в млечните продукти, свинското месо, яйцата и зеленчуците “Много жени се лишават от важни за организма вещества, когато се подлагат на диети. Проучването ни показа, че рискът от ПМС при дамите, които приемат повече Витамин В1 намалява с 25%, а при някои дори с 35% ”, казва д-р Патриша Коконо-Бедоя, ръководител на изследването. “Най-доброто, което всяка жена може да направи за себе си е като започне сутринта с кисело мляко и зърнена закуска, хапне на обяд свинско месо и бобови растения, а за вечеря пресни плодове и зеленчуци”, допълва тя. Задължително е дамите да включат и спорта, който ще ги предпази от различните симптоми на ПМС.

Ревита Ви препоръчва

Алайв мултивитамин, 1g

Витекс (плод), 400 mg

Иглика масло, 1 300 mg

Китайска ангелика (корен), 565 mg

Малина (лист), 480 mg

Конопено масло, 237 ml

Люцерна (лист), 405 mg

Див ям/ Сладък картоф (корен), 425 mg

Гроздовиден ресник, 40 mg

Соя изофлавони, 500 mg

Естросой, 335 mg

Естросой плюс, 335 mg

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart

Количка