Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Как да повишим настроението си?Факт е, че от мозъка на всеки човек зависи настроението, в което е, действията и реакциите му. От друга страна мозъкът се влияе от храната и хранителните вещества, които ежедневно приемаме. Когато част от тези важни хранителни вещества липсват, това може да доведе до депресия, тревожност и чувство на неудовлетвореност. Обикновено анти-депресантите лекуват именно подобни проблеми. Често обаче безпокойствата могат да изчезнат, ако дадем на мозъка онези хранителни вещества, от които той се нуждае. Разбира се, трябва да се отбележи, че състояния на тежка депресия или нервно разстройство не могат да се лекуват само с прием на хранителни добавки. Комбинацията между медикаменти, витамини и минерали е напълно допустима, дори препоръчителна. Всичко това трябва да стане под лекарски контрол.

Минерали за повишаване на настроението
Хром. Този минерал помага за стабилизиране на кръвната захар. Често той се използва от диабетици за подпомагане тяхното лечение. Факт е обаче, че хромът е в полза и на хора, които често изпадат в двете емоционални крайности – или са много тъжни или прекалено еуфорични. В повечето случаи подобно поведение изморява. Редица изследвания са доказали, че този минерал  стабилизира настроението на пациентите и лекува депресия..
Магнезий. Ниските нива на магнезий в кръвта могат да доведат до чувство на безпокойство, безсъние и депресия. Този минерал е необходим за синтезирането на хормона серотонин в мозъка или т.нар. хормон на щастието.

Аминокиселини за повече усмивки
Действието на много наркотици е на базата увеличаване на серотонина в мозъка. Повишаването на серотонина може да стане по естествен начин чрез аминокиселината 5-хидрокситриптофан или 5-HTP. Тя ще използва при тежки депресии.

Мастни киселини и витамини  срещу проблемите
Вече има редица доказателства, че Омега-3 ненаситените мастни киселини се борят успешно с депресията. Статистиката сочи, че хората, които са на средиземноморска диета, при която се консумира храна богата на Омега-3 по-рядко изпадат в тъга и нервно напрежение. При по-възрастните хора, витамин B често липсва, защото този витамин не се усвоява толкова добре. Витамини В6, В12 и фолиева киселина се препоръчват за хора над 50-годишна възраст. Това е и периодът, в който депресиите зачестяват.
Има ясно изразена връзка между ниското ниво на Витамин D и нервното напрежение. В най-северните части на континента, където хората по-рядко са изложени на слънчевите лъчи (източник на витамин D) депресиите са често срещано явление.

Ревита Ви препоръчва

Izi Night, 252 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Добро настроение, 471 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Маточина (лист), 490 mg

Глог (плод), 510 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Мелатонин, 2.5 mg

5-Хидрокситриптофан, 50 mg

Хром, 200 mcg

GTF хром, 200 mcg

Калций & магнезий, 250 mg

Калций & магнезий & цинк, 255 mg

Калций & магнезий & витамин D, 250 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленена пудра с протеини & фибри & лигнани, 454 гр

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×

Cart