Search
Филтрирай по...

Седмичен здравен хороскоп за периода 31.10 – 6.11.2016 г.

хороскоп

 

Овен

Привлечени сте от идеята за промяна – по-здравословен живот, особено по отношение на храненето си. Няма да ви бъде толкова лесно, колкото мислите, но ако проявите повече воля, ще се справите. През цялата седмица ще се чувствате енергични и жизнени, което ще ви помогне да изпълните успешно целите си.

 

Телец

Възможно е да настъпят усложнения в здравословното ви състояние. Имунната ви система има нужда от сериозна подкрепа и ако не се погрижите за това, хроничната кашлица отново ще се обади. Вашата мързелива страна надделява над старанието да бъдете по-активни, което пък ще се отрази негативно на емоционалното състояние и енергията ви.

 

Близнаци

Положителното отношение към живота, както и силната ви имунна система ще са причина да се чувствате отлично през цялата нова седмица. Но имате нужда от някои промени в храненето, като например да увеличите консумацията на храни, източници на витамини и минерали. Пресните зеленчуци са идеалният вариант за вас. Главоболието, което доскоро ви мъчеше ще намалее.

 

Рак

Тази седмица ще направите своя мъдър избор в посока подобряване на здравословното си състояние. Решени сте да поддържате отлични хранителни навици, което ще ви помогне да направите първата по-сериозна крачка към разрешаването на проблема с теглото. При всички случаи, избягвайте мазната и пикантна храна.

 

Лъв

Имате нужда от повече спокойствие и оттегляне от шума и тълпата. Това ще ви помогне да канализирате енергията си в по-смислена посока, както и да преосмислите някои аспекти в живота си. Препоръчваме ви за няколко дни да преминете към вегетариански режим на хранене, за да очистите тялото си и да увеличите нивата си на енергия. Към края на седмицата е възможно да бъдете склонни към преяждане, което обаче не бива да допускате.

 

Дева

По-възрастните хора трябва да обърнат специално внимание на здравето си, ако искат да избегнат усложнения. Тяхната имунна система е отслабена, а студеното време и вирусите са сериозни предпоставки за настинка и грип. Хората, които доскоро са имали нарушения в храносмилането, ще почувстват значителни подобрения в състоянието си.

 

Везни

Ще бъдете в отлична форма. Стресът не може да ви превземе, тъй като вие не си позволявате да унивате и полагате много старания, за да не обръщате внимание на дреболии от ежедневието. Всичко това ще допринесе много и за физическото ви здраве, което също ще бъде на ниво. Единственото, за което трябва да внимавате е съня – наспивайте се добре, за да поддържате баланса и хармонията в себе си.

 

Скорпион

Макар с много усилия, вие все пак успявате да ограничите влиянието на стреса върху себе си и да бъдете активни и позитивно настроени. Но за да запазите този ентусиазъм, е необходимо да поддържате и добра физическа форма. За целта, можете да започнете да спортувате или поне да заложите на ходенето пеша. Винаги, когато е възможно, бъдете в движение.

 

Стрелец

Главоболието ще започне да отминава още към средата на седмицата. Опитвайте се да намалите усещането за напрежение, като за целта използвате различни техники за релаксация на ума. Напоследък емоционалното претоварване при вас преобладава, което се отразява много негативно на цялостното ви здравословно състояние. Оттам идват както главоболието, така и проблемите със съня.

 

Козирог

Трябва да бъдете много внимателни по отношение на здравето си. Обърнете внимание на знаците, които ви дава тялото ви и се опитайте да промените някои от не особено здравословните си навици. Недостигът на сън, както и претоварването със служебни и други задължения ви пречат да бъдете пълноценни във всяко едно отношение.

 

Водолей

Очертава се една чудесна седмица за водолеите. Чувствате се жизнени, енергични и готови за нови предизвикателства. Бременните жени не бива да се напрягат, те трябва стриктно да следват лекарските съвети и да се придържат към пълноценен режим на хранене. При някои от вас има риск от инциденти, така че бъдете внимателни при шофиране.

 

Риби

Ако сте притеснени за теглото си,  ще трябва да промените не само режима си на хранене, но и да увеличите движението. Избягвайте храненето след 20:00 ч., вечеряйте по-рано и се наспивайте добре. Някои емоционални травми от миналото ще имат влияние над вас през тази седмица, но това няма да продължи дълго.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top