В нeобичайното изследване, цитирано от Би Би Си, се посочва, че компанията е определящ фактор при избора на количеството и качеството на храната.
Канадските изследователи са на мнение, че от компанията, в която сме избрали да се храним, зависи и настройката на психиката ни относно това колко и какво ще ядем.
Друга интересно твърдение от проучването е, че с колкото повече мъже е жената докато се храни, толкова по-малко калории са й нужни за да се засити.
Изследването посочва като основна причина за това явление фактът, че рекламите, свързани с хранителната промишленост, често акцентират върху образа на красивата, слаба и перфектна жена. Това определя и подсъзнателната нагласа, че останалите хора ни възприемат според храната, която избираме.
Що се отнася до мъжете и техния избор на меню, то те изобщо не се интересуват нито от количеството, нито от качеството на порциите си, категорични са учените.
Коментари (0)
Нов коментар