Search
Филтрирай по...

Лесно е да си умен

Лесно е да си уменНикой не иска да изглежда или да се чувства стар. За съжаление обаче с течение на времето много неща в организма се променят. Един от първите симптоми на остаряването е проблеми с паметта. Много хора се притесняват, че още на 30 – 35 години започват да забравят къде са оставили ключовете, как се казва човекът, който току-що ги е поздравил… Паметта обаче, както почти всички други органи може да се тренира и така да поддържате мозъка си в идеална форма. Упражнения за памет? Защо не?! Предлагаме ви някои интересни и лесни решения. Проучванията показват, че ви трябват само 20 – 30 минути на ден. Факт е, че физическото натоварване помага за концентрацията и подобряване на паметта. Защо не опитате:
•    Да въртите обръч.
•    Да играете на гоненица с децата
•    Да карате колело
•    Да плувате
•    Да се качите на степера поне за половин час
Правилното хранене също е от значение за подобряване на мозъчната активност.  Факт е, че някои храни, витамини и минерали подпомагат паметта. Когато избирате какво да сложите на масата, помислете за:
•    Забравете за чипса, солетите и бонбонките. Хапвайте здравословните ядки, мазна риба и маслини. Добре е рибата на присъства на масата ви поне 3 пъти седмично. Не пропускайте да вземате и ленено масло, което е богато на Омега-3 мастни киселини. Доказано е, че те сеподпомагат мозъчната дейност и подобряването на паметта.
•    Яжте цветно. Изберете „цветните” плодове и зеленчуци – червено, оранжево, жълто… Всички те са изключително богати на витамини и минерали, от които мозъкът ви се нуждае.
•    Не подценявайте калориите. Не е приятно да броите калориите при всяко ястие, но все пак внимавайте с какво се гощавате. Не прекалявайте с мазните храни. Доказано е, че рискът от деменция при хората с наднормено тегло е много по-голям.
Доверете се на природата. Има много витамини, минерали и хранителни добавки, които подпомагат действието на мозъка.
Приемането на Витамин В е лесен начин, за да подобрите паметта си. Доказано е, че В 6 и В12 подпомагат мозъчната дейност и концентрацията.
Факт е, че гинко билобата е най-доброто средство, ако искате да запомните имената на всички приятели и познати, с които се срещате и да постигнете по-добри резултати в работата си. Растението влияе директно на мозъка като подобрява функциите му.
Ацетил Л-Карнитин участва в производството на енергия в клетките и в синтеза на ацетилхолин – основния химически преносител на нервния импулс във вегетативната нервна система. Тази хранителна добавка стимулира образуването на нови неврони в мозъка и подобрява сигнализацията между тях. Препаратът повишава умствената работоспособност и предпазва мозъка от процесите на стареене.
Не на последно място са четенето на книги, играта на карти или подреждането на пъзел. Всички тези дейности подпомагат функциите на мозъка и подобряват паметта.

За по-добра памет Ревита Ви препоръчва

Ацетил Л-карнитин, 500 mg

Витамин С & биофлавони, 500 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Гинко, 460 mg

Корейски женшен, 560 mg

Фосфатидил-серин, 500 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Розмарин (лист), 400 mg

Шизандра (плод), 580 mg

Келп (кафяви водорасли), 660 mg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top