Чували сте го милион пъти: храненето късно през нощта е лошо за талията ви. Нали? Не бързайте. Ако това е солиден бифтек или яко парче торта идеята е лоша. Но ново изследване показва, че подходяща закуска преди лягане може да помогне за възстановяването на мускулите. Това е така, защото за да увеличите фитнес тренинга си, трябва да се оптимизира възстановяването на мускулите. Един от начините е именно  перфектната закуска преди лягане, сочи ново изследване, цитирано от prevention.com. "Сънят е прозорец от възможности за повишаване на анаболизма в мускулите преди следващата тренировка", твърди д-р Питър Т. Рез.

Според него, приемането на доза протеин преди лягане може да увеличи изграждане на мускулите и бързото им възстановяване след тренировка с тежести. Участниците, които са консумирали 40 грама протеин казеин 30 минути преди да заспят, са показали увеличаване на  мускулното възстановяване, за разлика от тези, които са употребявали просто плацебо.

"Казеинът се усвоява бавно и продължителни във времето - около четири часа, което определя по-пълноценното му използване от организма", казва Рез. Той препоръчва приема на 25-30 грама протеин преди лягане, като посочва, че изварата е сред най-подходящите храни за тази цел.

Коментари (0)

Няма коментари към този момент

Нов коментар

Мишела Христова

Мишела Христова е копирайтър и автор на съдържание с дългогодишен опит в изготвянето, редактирането и оформянето на текстове за печатни и електронни медии. Има силен интерес към здравословния начин на живот и нутрициологията. Майка на едно прекрасно момче.

Product added to wishlist
Продуктът е добавен за сравнение

Този сайт използва бисквитки/cookies за да ви гарантира по-плавно и бързо сърфиране. С натискане на бутона "Съгласен съм" вие се съгласявате с използването на бисквитки.