Search
Филтрирай по...

Черен списък на храни, от които боли глава

 

 

 

 

 

 

 

Списък на храни, които могат да предизвикат главоболие, съставиха експерти по здравословно хранене

 

Повишеният прием  на здравословни мазнини, като омега-3 мастни киселини, може да намали изявата на главоболие.

 

– Определени вещества в алкохола, като тирамин, предизвикват мигрена. Напитките, след употребата на които най-често се появява главоболие, са червено вино, бира, уиски и шампанско.

– Консервантите или оцветителите, които се добавят в хранителните продукти, особено в преработените и пушени меса, могат да предизвикат главоболие и мигрена. Не яжте на корем шунка, бекон, наденица, кренвирши, колбаси, пушено месо и др.

– Над 90% от страдащите от мигрена изпитват болки в областта на челото при консумация на сладолед и други студени храни или напитки.

– Някои видове сирена също предизвикват мигрена. Също като алкохолните напитки те съдържат тирамин. Това са: синьо сирене; бри; чедър; фета; горгонзола, моцарела, пармезан; швейцарско сирене; топено сирене.

-Други храни и съставки, причиняващи главоболие и мигрена: кофеин и шоколад

-Аспартам и други изкуствени подсладители

Фъстъци и други ядки и семена

Пица; чипс; пушена или сушена риба;

-Някои плодове, като узрели банани и цитруси; сушени плодове;

Супи, приготвени от месни екстракти или бульон; млечни продукти, като заквасена сметана, прясно и кисело мляко.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top