Search
Филтрирай по...

Шест начина да преборите стреса

Шест начина да преборите стресаСтрес, напрежение, психическо изтощение – в този сезон много хора страдат от пролетта умора. Как обаче да се преборим с нея и да се почувстваме жизнени и енергични, отново изпълнени с щури планове? Преди да започнете възстановителната стрес програмата, замислете се кои ваши навици ви уморяват най-много. Или може би сте попаднали в капана на черногледството и вече не може да се радвате на живота както преди? Коя е причината, за да се чувствате толкова уморени. Ако я намерите, ще имате и отговор на по-голямата част от въпросите си. Предлагаме ви няколко лесни начина, които ще ви помогнат да подредите живота си и да се справите с напрежението, което ви дебне ежедневно. Не очаквайте резултатите веднага. Бъдете постоянни и скоро ще забележите, че нещата се променят към по-добро.

Бъдете организирани. Може да имате блестящи идеи, да  кроите грандиозни планове… Но как ще ги реализирате, ако бюрото ви е затрупано с листове и химикалки? Винаги подреждайте добре на работното си място и у дома. Хаосът около вас създава стрес и напрежение. Той влияе на подсъзнанието ви.

Направете списък. Важно е да знаете какво точно искате да свършите. Изгответе списък на нещата, които трябва да са готови днес, тази седмица, тази година… Така ще сте си поставили ясни цели и ще ги следвате. Подредете ги по приоритети. Оставете маловажните неща за накрая. Ще видите колко време и нерви ще спестите.

Променяйте се. Много хора се страхуват от промяната. Тя обаче е нещо, което ви дърпа напред. Ако графикът ви е запълнен и си мислите, че не може да си позволите 15 минути прекъсване, това ще ви притесни. Всъщност винаги има време за 15-минутна почивка за кафе и бъбрене с колегите. Отдъхвайте си, защото когато сте подложени на силен стрес и напрежение организмът ви започва да забавя оборотите и скоро ще ви даде червена светлина.

Имайте реалистични очаквания. Супермен не съществува или поне не в реалния свят. Не може да свършите три неща наведнъж. Ако искате да изперете, изгладите и сготвите едновременно – откажете се. Преценете силите си и не оставяте всичко за последната минута. Това ще ви стресира и напрегне. Дори да не се справите с някои задачи, оставете ги за утре. Светът няма да се свърши.

Подкрепете тялото си. През пролетта организмът ни има нужда от допълнително витамини и минерали. Той напълно се е изтощил от зимната летаргия, в която е изпаднал дългите студени месеци. Вземайте Витамин А, В комплекс, С и D. Дамите трябва да подсилят тялото си и с допълнително количество желязо и магнезий.

Почивайте си. Отделяйте по 5–10 минути за почивка няколко пъти дневно. Тези малки бягства от действителността ще ви помогнат по-лесно да се справите със задълженията си. Правете дихателни упражнения, разхождайте се или просто затворете очи и си представете, че сте някъде много далече…

Ревита Ви препоръчва

Calmeral, 600 mg

Ge 132 Active, 100 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Жълт кантарион, 420 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Валериана, 525 mg

Валериана (корен), 530 mg

Добро настроение, 471 mg

Глог (плод), 510 mg

Izi Night, 252 mg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top