„Децата, при този откачен ритъм на живот, просто нямат време да осъзнаят какво става с тях и около тях”, казва Мари Елена Имордино-Янг, цитирана от Metro. Проведените изследвания са показали, че децата – лентяи в бъдеще стават много по-мотивирани. Когато те достигнат пълнолетие успеваемостта и развитието на навици за ефикасно планиране на бъдещето при тях са по-високи спрямо връстниците им, които в детството си са проявявали свръхактивност. Британският педагог Джеймс Дейвис подкрепя изводите на американските учени: „Имам не малко студенти, които ги мързи да ходят на лекции. Но точно сред тях има много изключително надарени личности”.
Учени: Децата трябва да мързелуват
Американски учени стигнаха до изненадващия извод, че мързелът е необходим и полезен фактор за бъдещето развитие на децата. Изследователи от Университета в Южна Калифорния са уверени, че периодите на мързел и обтягане в леглото са необходими, за да бъдат осмислени събитията в живота на малкия човек.
„Децата, при този откачен ритъм на живот, просто нямат време да осъзнаят какво става с тях и около тях”, казва Мари Елена Имордино-Янг, цитирана от Metro. Проведените изследвания са показали, че децата – лентяи в бъдеще стават много по-мотивирани. Когато те достигнат пълнолетие успеваемостта и развитието на навици за ефикасно планиране на бъдещето при тях са по-високи спрямо връстниците им, които в детството си са проявявали свръхактивност. Британският педагог Джеймс Дейвис подкрепя изводите на американските учени: „Имам не малко студенти, които ги мързи да ходят на лекции. Но точно сред тях има много изключително надарени личности”.
„Децата, при този откачен ритъм на живот, просто нямат време да осъзнаят какво става с тях и около тях”, казва Мари Елена Имордино-Янг, цитирана от Metro. Проведените изследвания са показали, че децата – лентяи в бъдеще стават много по-мотивирани. Когато те достигнат пълнолетие успеваемостта и развитието на навици за ефикасно планиране на бъдещето при тях са по-високи спрямо връстниците им, които в детството си са проявявали свръхактивност. Британският педагог Джеймс Дейвис подкрепя изводите на американските учени: „Имам не малко студенти, които ги мързи да ходят на лекции. Но точно сред тях има много изключително надарени личности”.
Категории
Най-нови
Коментари (0)
Нов коментар