Search
Филтрирай по...

4 мита за настинката и грипа

4 мита за настинката и грипаБолните задължително трябва да се хранят редовно.
Настинката и грипът често убива апетита . Мит е, че ако болният се храни насилствено, това ще му помогне да се възстанови. Онова, от което имате нужда, когато сте на легло с грип, са повече течности, плодове и зеленчуци. Един от сериозните проблеми на „зимните” болести е дехидратацията. Проучване, проведено през 2008 г. във Великобритания показва, че болни мишки се възстановяват по-трудно, ако не приемат достатъчно вода, но храната им била в изобилие. Ето защо препоръката на специалистите е през зимата да не прекалявате с вкусотиите, а да пиете повече течности.

Ще се разболее, ако не се обличате достатъчно топло.
Всеки човек е с различна терморегулация. Един има нужда от палто и шал през зимата, друг само от тънко яке. Важно е обаче да знаете, че настинката и грипът не зависят от това как се обличате. Причината е, че те са резултат от вируси. През есента и зимата тези бацили са повече от обичайно и това предизвиква грипните епидемии. Вирусите се разпространяват най-бързо в затворените помещения – кина, театри, училища, болници, автобуси… Факт е също така, че ако спортувате повече през този период, рискът да се разболеете намалява значително.

Ако излезете с мокра коса, ще настинете.
Със сигурност старите баби ще се възмутят, ако видят как навън се разхожда младо момиче с мокра коса през октомври. Всъщност ако забравите да изсушите косата си през есента, най-вероятно ще ви е много хладно, но едва ли ще се простудите. Причината вече е ясна – настинката се причинява само от вирус. Друг проблем обаче е, че студът може да ви направи податливи на инфекции. Ето защо е по-добре да не рискувате.

Носете чесън и няма да се разболеете.
Без съмнение чесънът е силен антиоксидант и доказано повишава имунната система и се бори с грипа и настинката. Няма нужда обаче да го носите в джоба си всеки ден. Ако пък редовно хапвате чесън преди работа, това най-вероятно ще отблъсне колегите и приятелите ви. Специалистите препоръчват да добавите по 1 максимум 2 скилидки към ежедневната си диетата, но не повече, защото може да получите киселини. Най-доброто решение е да вземате чесън на капсули. Така ще подсилите имунитета си без да се притеснявате да ужасната миризма.

Срещу грип Ревита Ви препоръчва

Чесън & магданоз, 545 mg

Чесън (луковица), 580 mg

Гарлицин имун съпорт, 400 mg

Ехинацея, 400 mg


Ехинацея & витамин С, 492 mg

Ехинацея & астрагалус & рейши, 400 mg

Ехинацея (без алкохол), 30 ml

Самбукус за деца сироп, 120 ml

Самбукус, 200 mg

Самбукус имун систем сироп, 120 ml

Самбукус имун систем, 215 mg

Самбукус сироп, 120 ml

Черен бъз (плод § цвят), 574 mg

Алое вера (сок от цели листа), 1000 ml

Алое вера (гел и сок), 1000 ml

Алое вера (гел и сок) плодов, 1000 ml

Златен корен, 250 mg

Котешки нокът, 335 mg

Кордицепс, 500 mg

Рейши, 190 mg

Шийтаке § Майтаке, 400 mg

Маслина, 500 mg

Нони (плод), 500 mg

Мирта (кора от корен), 475 mg

Исоп (билка), 445 mg

Бразилски женшен (корен), 500 mg

Корейски женшен (корен), 560 mg

Сибирски женшен (корен), 585 mg

Лют червен пипер (плод), 450 mg

Котешки нокът (кора), 485 mg

Маточина (лист), 490 mg

Фо-ти (корен), 610 mg

Мравчено дърво, 545 mg

Пчелен прашец, 580 mg


Алайв мултивитамини, 1 g


Астрагал (корен), 470 mg

1 thought on “4 мита за настинката и грипа”

  1. Маргарита Колева

    Всички в къщи да си хапват чесън и няма да се разболяват от грип!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top