Search
Филтрирай по...

8 стъпки за красиви и здрави гърди

8 стъпки за здрав и красив бюстПрез живота на всяка жена гърдите се променят по много различни начини и много пъти. Ролята на бюста е различна в различните ситуации. Те са част от идентичността на всяка дама, те са извор на сексуално удоволствие, както и източник на храна за децата ни. Важно е всяка жена да знае какви стъпки да предприеме, за да поддържа бюста си в добро здраве.

Различните жени имат различни форма и размер на гърдите. Самата гръдна тъкън се променя с годините. Видът на гърдите също се променя. Освен това винаги лявата и дясната гърда имат почти незабележими разлики помежду си. При някои жени едната пораства малко повече от другата. Начинът, по който гърдите изглеждат, се влияе и от менструалния цикъл, менопаузата, кърменето, бременността и възрастта.

Ето някои важни стъпки за поддържането на здрав и красив бюст:

Много е важно да подобрите начина си на живот и здравословното си състояние като цяло. Много хора страдат от вредни хранителни навици и начин на живот. Това има директно отражение върху гърдите.

1. Трябва да сте активни и да спортувате редовно. Упражненията поддържат тялото ви, както и гърдите ви здрави.

2. Трябва да консумирате ежедневно оранжеви, тъмнозелени и червени зеленчуци и плодове.

3. Не бива да пушите – това се отразява директно върху здравословното ви състояние като цяло, както и на това на гърдите ви в частност.

4. Препоръчително е да консумирате алкохол в ограничени количества.

5. Увеличете приема на храни с ниско съдържание на мазнини и високо съдържание на фибри. Пълнозърнестите  храни са прекрасен избор.

6. Измивайте добре плодовете и зеленчуците, с които се храните, защото в противен случай се излагате на потенциално токсични химикали.

7. Ограничете приема на кофеин, който идва с консумацията на чай, кафе, шоколад и газирани напитки.

8. Ежедневно консумирайте храни, богати на фитоестроген като леща, зърнени продукти, соя и др. Те са свързани с превенцията на рака на гърдата според редица проучвания.

Освен всичко изброено дотук – носете удобни сутиени, които не пристягат гърдите ви. Научете се да ги преглеждате сами за бучки редовно, особено ако сте в по-напреднала възраст.

Ревита Ви препоръчва:

Сминдух (семена), 610 mg

Люцерна (лист), 405 mg

Витекс (плод), 400 mg

Соя изофлавони, 500 mg

Естросой, 335 mg

Естросой плюс, 335 mg

Ленено масло, 1300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1000 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml супер лигнан

Ленена пудра, 454 mg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top