Ако всяка вечер часове наред се въртите в леглото, мъчейки се да заспите и се събуждате изморени, ако безсънието се е превърнало в неизменна част от вашия живот - прочетете тези простички съвети, които ще ви помогнат да се справите с този проблем:

Съвет № 1

Уверете се, че леглото и матракът ви отговарят на вашите нужди и са подходящи за вас. Неудобният матрак може да доведе до мускулно-скелетни смущения и нарушения на съня.

Съвет № 2

Използвайте леглото си само за спане или секс. Избягвайте да ядете, работите или гледате телевизия във вашето легло. Ако сте почитатели на четенето преди лягане, четете само приятни и успокояващи книги в леглото.

Съвет № 3

Създайте си режим. Ставайте по едно и също време всяка сутрин, дори и през уикендите.

Съвет № 4

Никога не спете през деня. Следобедната дрямка може да ви попречи да заспите вечер. „Допълнителният" сън през почивните дни също може да наруши вашия режим и да доведе до безсъние.

Съвет № 5

Старайте се да не консумирате кофеин през втората половина от деня. Не забравяйте, че шоколадът, какаото и колата също са източници на кофеин.

Съвет № 6

Не пийте алкохолни напитки няколко часа преди лягане. Големите количества алкохол, както и пушенето на цигари могат да доведат до нарушения на съня.

Съвет № 7

Спортувайте преди обяд. Не се подлагайте на интензивни физически натоварвания непосредствено преди лягане.

Съвет № 8

Не преяждайте късно вечер. Когато приемате храна преди лягане, вие принуждавате стомаха си да работи през нощта, което води до проблеми със заспиването.

Коментари (0)

Няма коментари към този момент

Нов коментар

Мишела Христова

Мишела Христова е копирайтър и автор на съдържание с дългогодишен опит в изготвянето, редактирането и оформянето на текстове за печатни и електронни медии. Проявява силен интерес към здравословния начин на живот и нутрициологията. Майка на едно прекрасно момче.

Продуктът беше успешно добавен в любими.

Този сайт използва бисквитки/cookies за да ви гарантира по-плавно и бързо сърфиране. С натискане на бутона "Съгласен съм" вие се съгласявате с използването на бисквитки.