×

Как работи NewPay?


Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката ви вместо вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях:



Изберете NewPay като начин на плащане при завършване на поръчката си и следвайте стъпките.
Алое вера
Уверете се в ефикасността на продуктите с алое вера на Lily Of The Desert

„Да съхраним качеството на това, което ни е дала природата“. Това е девизът на създадената през 1971г. от семейство Лавлейс компания Lily of the Desert, която отбелязва половин век. „Мотото говори достъчно ясно за нашия ангажимент да произвеждаме превъзходни продукти с алое вера с добавена стойност“, споделя Дон Лавлейс, главен изпълнителен директор на фирмата.

Науката потвърждава, че растението алое вера е естествен източник на над 200 биологично активни и ефективни съставки, като доставя незаменими аминокиселини, витамини, минерали и ензими. Благодарение на високотехнологичните производствени процеси, които използваме, ние създаваме продукти, които напълно запазват хранителния състав на алое и предоставят оптимални ползи за здравето.", допълва той. 

Контролът на качеството се извършва стриктно на всеки етап от процеса на производство: незабавно поставяне в хладилник на листата на алое след прибиране на реколтата, контрол на температурата на съхранение и гарантиране процеса на запазване на полизахаридите с дълга верига. Това включва и използването на научни доказателства в подкрепа на предимствата на продуктите и преминаване през строги тестове за органичен произход и обща безопасност.

Фокусът, който движи успеха

Връщайки лентата назад, Дон Лавлейс си спомня, че е взел решението да започне да създава продукти с алое вера преди години, когато е помагал на свой приятел, занимавал се със същия бизнес по онова време.  

Той създава първата си плантация за алое в Мерседес, Тексас, през 1977 г., а след това става член-основател и първи президент на Международния съвет за алое през 1980 г. През 1985 г. Лавлейс купува марката Lily of the Desert и започва да изгражда репутацията й на бранд за иновации и качество. Формулата работи и през 2006 г. продуктите на Lily of the Desert вече могат да бъдат намерени в 99% от магазините за естествени продукти и големите вериги за хранителни стоки в САЩ, като този бизнес продължава да се разраства с днешна дата.

„Вярвам, че отговорностите на собственика на бизнеса са огромни“, казва Лавлейс. От една страна съм поел ангажимент към клиентите - да им предоставям качествени продукти на приемливи цени, но също така се стремя да бъда лоялен и отговорен и към служителите си, като ги стимулирам в постигането на целите им. Това е трудна задача, но засега нещата вървят по план."   

Лавлейс си припомня и едно от предизвикателствата по пътя си от преди 15 години, което в крайна сметка се увенчало с огромен успех: "Всеки, който някога е опитвал сок от алое, знае, че има специфичен горчив вкус, който се дължи на използването на консерванти“. Компанията му обаче успява да разработи продукта Aloe Vera Juice без консерванти, който отговаря на сертификатите на USDA (Американски департамент по земеделие) за производство без торове и препарати. Lily of the Desert  са първите, които пускат негорчив сок от алое вера, изцяло органичен продукт, и това мигновено ги изстрелва на върха.

„Важното е - добавя Лaвлейс - да преодолеете предизвикателствата, като същевременно останете верни на основните си принципи. Ние, например, преживяхме няколко ужасни зими със страхотни студове, които причиниха измръзване на нашето алое. Наложи се да купуваме органично алое от ферми на юг на много по-високи цени. Приехме този разход и продължихме да предоставяме на клиентите си 99 процента чист сок Aloe Vera Juice , като претърпяхме значителни финансови загуби за дълъг период от време. Дори и за миг не сме си помисляли да добавим вода за сметка на съдържанието на алое, както направиха някои други марки. Не, тази практика никога няма да се случи в Lily of the Desert“. 

Размишлявайки върху предизвикателствата на трудната 2020-а година, белязана от пандемията с Covid-19, Лавлейс не крие възхищение от екипа си. „Когато пандемията започна, бяхме засипани с поръчки за сок от алое вера, нужен за производството на дезинфектант за ръце. Отговорихме на това търсене с увеличено натоварване на мощностите и работа на допълнителни смени, за да се уверим, че даваме на партньорите си най-доброто. Впоследствие разбрахме, че може да разширим клиентската си база, като разкрием ползите от всекидневното пиене на Aloe vera juice за повишаване на имунитета. Това бе подкрепено от резултатите от нашия „Златен стандарт“ в производството на продукти с алое вера, присъждан на базата на независими клинични проучвания, гарантиращи качество и ефикасност. Решихме да добавим и производството на дезинфектант за ръце в производствените ни възможности и сега правим собствена линия с 15 процента съдържание на алое, което поддържа кожата мека и същевременно премахва микробите.

Какво следва

Въз основа на резултатите от клинични тестове с Aloesorb (патентован екстракт от органични полизахариди на алое), компания Lily Of The Desert произвежда няколко нови продукта, съдържащи екстракти от куркума, черен бъз и други растения, чиито активни съставки се отличават с оптимална бионаличност и ефикасност.  

Ще продължим да изследваме и използваме Aloesorb, за да подобрим продуктите за здравето на ставите, храносмилането и имунната система, за да дадем на нашите клиенти още повече продукти с добавена стойност на базата на алое – както течни, така и на прах“. 

За финал, Дон Лавлейс дава няколко насоки за бизнеси, които тепърва стартират: „Мисля, че е много важно да определите кои сте и какви са основните ви ценности. Например: вярвам ли, наистина, и ангажирам ли се да предоставям на клиентите си отлично качество на продуктите? Ангажиран ли съм да гарантирам, че екипът ни непрекъснато се усъвършенства, защото успехът е пътуване, а не цел и трябва непрекъснато да приемаме предизвикателства, за да станем по-добри“. 

Вижте всички продукти с Алое вера на Lily Of The Desert:

Коментари (0)

Няма коментари към този момент

Нов коментар

Мишела Христова

Мишела Христова е копирайтър и автор на съдържание с дългогодишен опит в изготвянето, редактирането и оформянето на текстове за печатни и електронни медии. Проявява силен интерес към здравословния начин на живот и нутрициологията. Майка на едно прекрасно момче.

Продуктът беше успешно добавен в любими.