Search
Филтрирай по...

Здрави правила за отслабване

Във всеки един момент две трети от човечеството се бори с меките мастни тъкани на тялото си, или накратко казано с тлъстините си. Разработването на здравни правила позволява да се установи по-добър контрол над апетита, за да „се слабее по-бавно, но завинаги”, пише “Дейли Експрес”.

1. Средата: Кухнята или трапезарията трябва да е гостоприемна, но не чак толкова приветлива, че да се прекарва цялото време там.

2. Звукът: Изберете успокояващ диск за времето на хранене. Когато човек е спокоен той не изпитва „вълчи апетит” по време на хранене.

3. Столът: Не трябва да е комфортен, за да ви подканя по-бързо да станете от масата.

4. Температурата: Добре е да е хладно, а да не се застоявате.

5. Цветът: Бледо-сини съдове за хранене.  Доказано е, че синият цвят помага за подтискане на апетита.

6. Порциите:  Разделете порцията на четири части. Премахнете едната четвърт от нея и добавете чаша вода, или заменете с друга напитка. Малко вероятно е да изпитате нужда от допълнителна храна.

7. Съдовете: Малки по размер съдове, тъй като те създават илюзията, че порциите са по-големи. Това помага да се „излъже” мозъка да си мисли, че всъщност ядете обичайната си порция.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top