Search
Филтрирай по...

Как съвременната жена да избегне влиянието на стреса?

женско здраве

 

 

В днешното материално, шеметно развиващо се общество, към жените са отправени всевъзможни очаквания, което понякога ги кара да се чувстват объркани и стресирани. Ако и вие се чувствате така понякога, ето кои са най-важните неща, от които не бива да се лишавате, за да бъдете винаги в кондиция и да се чувствате в мир със себе си и с околните!

 

Секс. Изследванията отдавна са доказали, че редовният полов живот е много важен в борбата срещу депресия, нерност и др. Освен това, сексът повишава самочувствието, намалява стреса, подобрява качеството на съня и укрепва имунната система. Когато стигнете до оргазъм пък, в тялото ви интензивно  се произвежда  окситоцин, наричан още хормон на любовта. Въздействието му може да трае до 5 часа. Не звучи зле, нали?

 

Сън. Сънят е определящ фактор за настроението, отношенията ви с хората, нивото ви на справяне със служебните задължения, паметта, времето за реакция и др. Доказано е, че системното недоспиване е с основна заслуга за забавените реакции. Експеримент установява, че рефлексът при недоспали шофьори е по-бавен дори от реакцията на водач, употребил умерено количество алкохол…

 

Спорт. Тук наистина удряте с един куршум два заека. Интензивните физически упражнения (тези, които ви карат наистина да се изпотите и да качите пулса), влияят изключително добре на мозъка! Редовните упражнения „препрограмират” мозъка ви да работи на по-високи обороти, намаляват стреса, подобряват настроението, изострят ума ви. С две думи – просто ви помагат да бъдете по-добра и успешна като личност!

 

Социални контакти. Всички ние сме социални животни и като такива копнеем за позитивни и пълноценни отношения със себеподобни. Едни здрава, стабилна връзка ви помага да се изградите и завършите като личност, да добиете както увереност в себе си, така и доверие в хората около вас.

 

Стимулиране на ума. Дали ще е в работата ви или в свободното време, докато се занимавате с някое любимо хоби, всяка употреба на ума ви за постигане на специфични задачи и цели предизвиква мозъчни импулси и прави връзките между милионите неврони по-дълбоки и по-здрави. Отделно, това ви помага да се чувствате по-реализирана и по-самоуверена.

 

Физически контакт. Тук не става въпрос за секса. Говорим за прегръдките,  ръкостискането, задържането на ръката ви в нечия друга, нежното докосване по рамото…Всеки човек се ражда с нуждата да бъде докосван. Ако едно бебе или малко дете не е гушкано достатъчно, то няма да се чувства добре. Топлото, нежно докосване кара тялото ви да произвежда окситоцин (който вече бе споменат  по-горе) и понижава нивата на кортизол (хормона на стреса).

 

Общество. Всеки човек има нужда да е част от някаква общност, която да го кара да се чувства че принадлежи към нещо – идея, цел, светоглед. Това е една по-висша форма на чувството за нужда от социални контакти. Човек винаги обича да има други хора около него,  които да споделят възгледите си и светоусещането му. С две думи – да е част от общество. Да бъдете част от някаква група (независимо дали става въпрос за религия, политика, спорт, работа или нещо друго) е едно от нещата, които внасят най-много смисъл в живота ви.

 

Време за „презареждане”. Всеки в даден момент има нужда от почивка, от време, в което да се отпусне и да не мисли за абсолютно нищо, за да може след това да се справя още по-добре със задачите и целите си. Когато имате възможност, разтоварвайте се максимално.

 

И накрая – ако все пак не сте в състояние да се справите с различните стресови ситуации и все по-често губите доброто си настроение, опитайте естествената формула на Natural Factors Антистрес и добро настроение!

Продуктът съдържа стандартизирани екстракти от ашваганда, сибирски жен шен, лавандула и златен корен, които подпомагат функционирането на надбъбречните жлези, контролиращи усещането за стрес. Тази природна комбинация от билки по естествен начин балансира нервната система, допринася за възстановяване на енергията и има положителен ефект върху настроението! Подпомага бързата адаптация към стреса и напрежението в ежедневната среда.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Scroll to Top