Последни новини

  • 18 май 2012

    Пий кафе – живей по-дълго

    За много хора пиенето на кафе сутрин е истинско удоволствие. Те се наслаждават на всяка глътка, на страхотния аромат. Години наред се смяташе, че кафето е вредно. Науката обаче промени това схващане. Американски учени установиха, че топлата напитка дори е полезна. Оказва се, че любителите на кафе живеят по-дълго. Резултатите от проучване, в което са [...]

    още »
  • 18 май 2012

    Отрицателните емоции – храна за рака

    Силният стрес е една от основните причини за появата на ракови образувания. Американски учени са убедени, че стресът, песимизмът и всички други отрицателни емоции могат да предизвикат появата на рак, както и да доведат до бързото му развитие, образуването на метастази и смърт. Според тях именно тези негативни преживявания потискат имунната система, увеличават възпаленията и [...]

    още »
  • 18 май 2012

    Намаляват смъртните случаи при раждане

    По-добра пренатална грижа е довела до драстично намаляване броя на жените, които умират през бременността и по време на раждане. Според статистиката смъртните случаи вече са почти с 50% по-малко, отколкото преди две десетилетия. Данните са от специален доклад на ООН, изнесен тези дни. За съжаление черната статистика водят Индия и Нигерия. Там умират почти [...]

    още »
  • 17 май 2012

    Един от трима с високо кръвно

    Един на всеки трима души страда от високо кръвно налягане, което е основна причина за инсулти и инфаркти. Това алармират експерти от Световната здравна организация (СЗО) в специален доклад, посветен на сърдечните заболявания. В САЩ и Канада само 20% от населението страда от подобни проблеми, докато в по-бедните страни като Нигер, Малави и Мозамбик почти [...]

    още »
  • 17 май 2012

    От захарта се оглупява

    Консумацията на голямо количество захар  понижава интелекта. Това твърдят американски учени от Калифорнийския университет в Лос Анджелис (САЩ). Те публикуваха данните от 6-седмичното си проучване този вторник. Според тях захарта може да повлияе негативно върху паметта, концентрацията и буквално да направи човек по-глупав. Изследователите използвали  лабораторни мишки, разделини на 3 групи. Мишките от първата група [...]

    още »
  • 17 май 2012

    Как да живеем с диабет?

    На 17.05.2012 г. се открива кампанията „Как да живеем с диабет! Как да понижим гликирания хемоглобин!”. На събитието ще присъства заместник-министърът на здравеопазването Десислава Димитрова. Инициативата се организира от Националната асоциация на децата и младите хора с диабет с подкрепата на Федерация „Български пациентски форум”. Тя се провежда под патронажа на Парламентарната комисия по здравеопазване, [...]

    още »
  • 17 май 2012

    Безплатни прегледи на щитовидната жлеза

    Ендокринолозите от Клиниката по Вътрешни болести към МБАЛ „Токуда Болница София” организират  безплатни консултации за профилактика и ранна диагностика на заболяванията на щитовидната жлеза (тиреоидни заболявания) на 19 май 2012 година от 10,00 до 13,00 часа. Желаещите да посетят безплатните прегледи трябва предварително да се запишат на тел: 02/403 4000. Безплатните прегледи са посветени на [...]

    още »
  • 16 май 2012

    Natural Factors получиха престижна награда за най-добра марка

    Канадската марка Natural Factors, чийто представител за България е Ревита, получи награда от Канадската Асоциация за здравословни храни CHFA за високи постижения в сферата на здравословните храни. „Тази награда е признание за усърдната работа на всички служители от всички отдели“ – казва Джон Стивън (John A. Stephen), вицепрезидент на Natural Factors, ресор Продажби. „Ние се [...]

    още »
  • 16 май 2012

    Вземайте рибено масло срещу диабет

    Хората, които редовно вземат Омега-3 ненаситени мастни киселини драстично намаляват опасността от развитие на диабет. В това са убедени изследователи от Калифорнийския университет в Сан Диего (САЩ). Откритието може да доведе от един лесен, ефикасен и евтин метод за превенция на диабет, който застрашава милиони хора по целия свят. Според изследователите веднъж попаднали в клетките [...]

    още »
  • 16 май 2012

    Налагат данък върху нездравословните храни?

    Ако правителствата по целия свят наложат 20% данък върху нездравословните храни, това драстично ще намали броя на сърдечносъдовите заболявания, случаите на инфаркт и инсулт. Това твърдят експерти в British Medical Journal. В най-добрия случай производители и търговци трябва да плащат не само данък, но и субсидии за производството и предлагането на здравословни храни, като плодове [...]

    още »

Препоръчани продукти

Препоръчани статии

Created by 3dni.bg
Tyxo.bg counter