Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Храни против целулитЦелулитът е истински бич за всяка жена, която държи да изглежда зашеметяващо. Лятото е сезонът, в който е време да свалим излишните дрехи и да се насладим на приятното време. Много жени обаче се притесняват да покажат краката си, защото портокаловата кожа се отразява на самочувствието им и желанието за модни предизвикателства в топлите дни. Омръзна ли ви от дълги панталони и широки поли?  Здравословният начин на живот е вашият ключ към добрата визия.

Нездравословеното хранене, прекаленият прием на алкохол и кофеин, тютюнопушенето и стресът са фактори, които повишават значително риска от образуване на целулит.

Сведете до минимум полуфабрикатите и консервираната храна. Не прекалявайте със заведенията за бързо хранене. По-добре си носете храна от вкъщи в офиса или си купете плод – повече от ясно е, че мазните храни не се отразяват добре на визията ви. Това важи и за газираните напитки, тестените изделия, маргарина и рафинираната захар. Не е нужно непрекъснато да атакувате организма си с пестициди, канцерогени, подсладители и оцветители – все вредни съставки на повечето готови храни, които консумирате ежедневно.

Вместо това заложете на сезонните плодове. Ябълките и лимоните са богати на пектин, а пълнозърнестите продукти – на фибри. И двете са полезни за човешкия организъм и помагат в борбата с токсините, които определено се отразяват на вида на кожата и водят до образуването на целулит.

Вместо обикновено олио, консумирайте повече зехтин, който е доста полезен за кожата, както и ленено масло. Копривата, чесънът и лукът имат силно антиоксидантно действие и също са полезни в борбата с портокаловата кожа. Важни са храните, богати на целулоза, лецитин, мастни киселини и аминокиселини. Те подпомагат добрата кръвна циркулация. Яйцата и соята са особено богати на лецитин. Суровите ядки снабдяват организма с мастни киселини, а шипките, гроздедо и цитросувите плодове съдържат полифеноли.

Еластичността и външният вид на кожата в голяма степен зависят от колагена. Установено е, че неговият недостик може да доведе до образуване на целулит. Приемът на достатъчно белтъчини е важен за поддържането на добри равнища на колаген, който неслучайно е наричан още: “белтъкът на младостта”. Така че, ако се стремите към млада кожа, приемайте повече белтъчини с храната и редуцирайте количествата готварска сол в менюто си. Солта и целулитът вървят ръка за ръка в борбата с красивото тяло и доброто самочувствие.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart