Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Закуската намалява риска от диабетБез съмнение сте чували, че закуската е най-важното хранене за деня. Дори наскоро диетолозите разрешиха да хапвате шоколад и баничка сутрин без да се притеснявате за килограмите. Учени от Центъра по обществено здраве към Университета в Минесота (САЩ) откриха още една полза от сутрешното хранене. Според тях хората, които закусват са изложени на по-малък риск от диабет. „Обяснението е просто. Закуската ви пази от напълняване. А това от своя страна намалява опасността от захарна болест и натрупване на мазнини около корема. Достатъчно е да хапвате сутрин само 4 – 6 пъти в седмицата”, обяснява главният изследовател д-р Андрю Одегард. Резултатите от изследването бяха представени на годишната среща на Американската асоциация по диабет. В изследването, продължило 18 години, са взели участие 500 здрави мъже и жени. Нито един от тях не е страдал от диабет. През няколко месеца те били подлагани на различни тестове. Едновременно с това трябвало да попълнят и въпросници за начина си на живот и на хранене. Оказало се, че доброволците, които закусват са много по-здрави в сравнение с останалите. Резултатите показват, че хората, които хапват сутрин са изложени на 34% по-малък риск от диабет и 43% по-малка опасност от затлъстяване. Закуската пази човек и да натрупа мастна тъкан около корема. „Отчетохме всички рискови фактори като пол, възраст, консумация на алкохол, фамилна обремененост, физическа активност. Оказа се, че хората, които закусват 4-6 пъти в седмицата са по-здрави от останалите. Тези пък, които хапват сутрин 2 – 3 пъти в седмицата намаляват риска от диабет с 24%”, обяснява д-р Одегард. Той и колегите му препоръчват всеки ден след ставане да хапвате зеленчуци, плодове, пълнозърнести храни и обезмаслени млечни продукти.

Срещу диабет Ревита Ви препоръчва

Блад шугар, 378 mg

Канела, 400mg

Алфа-липоева киселина, 360 mg;

GTF хром, 200 mcg

Хром, 200 mcg

Гимнема, 310 mg

Алое Вера (сок от цели листа), 1000 ml

Ситринол, 150 mg

Ситринол и фитостероли, 255 мg

Чесън (луковица), 580 mg

Живовляк (семе), 610 mg

Шлемник (билка), 425 mg

Шийтаке и Майтаке, 400 mg

Шизандра (плод), 580 mg

Чесън и магданоз, 545 mg

Чесън (масло) 500 mg, за здраво сърце

Червено цвекло (корен), 500 mg

Холин и Инозитол (Витамин В4 и Витамин В8)

Хлорела (микроводорасли), 410 mg

Рибено масло, 1000 mg, намалява лошия холестерол

Ресвератрол, 325 mg

МЕГА – ДХК, 1 000 mg

Мега ЕФА бленд, 1 350 mg

Ленено масло, 710 ml

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК, 200 капсули

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК, 100 капсули

Ленена пудра с протеини, фибри и лигнани, 454 гр

Крил масло, 500 mg

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart