Цел на диетата: плосък и прибран корем.

Изключете солта от дневното си меню и намалете консумацията на продукти като: бял хляб, бисквити, сладки и тестени изделия. Хранете се регулярно, но в малки количества. Основата на менюто трябва да съставят цитрусовите плодове и зелените листни зеленчуци.

Меню:

Закуски (изберете един от предложените варианти):

а) една чаша обезмаслено кисело мляко, един портокал;

б) едно рохко яйце, една препечена филийка.

Обяд: 250 грама пилешко месо (без кожа) или риба, една чиния мешана салата.

Следобедна закуска: една чиния постна супа, парче черен шоколад.

Вечеря: един бифтек, изпечен на грил, 75 грама варен фасул, един портокал.

Не пренебрегвайте редовните физически упражнения, разходките или просто потанцувайте! Не забравяйте, че без активно движение нито една диета не е ефективна!

Коментари (0)

Няма коментари към този момент

Нов коментар

Мишела Христова

Мишела Христова е копирайтър и автор на съдържание с дългогодишен опит в изготвянето, редактирането и оформянето на текстове за печатни и електронни медии. Проявява силен интерес към здравословния начин на живот и нутрициологията. Майка на едно прекрасно момче.

Продуктът беше успешно добавен в любими.

Този сайт използва бисквитки/cookies за да ви гарантира по-плавно и бързо сърфиране. С натискане на бутона "Съгласен съм" вие се съгласявате с използването на бисквитки.