Search
Филтрирай по...

“Не” на високия холестеролЗнаете ли, че високият холестерол е скритата бомба, която цъка в почти всеки от нас и застрашава здравето и живота ни. Не само възрастните и пълните хора са в опасност. Статистиката сочи, че България е на едно от първите места в света по сърдечно-съдови заболявания. Високият холестерол е едно от тях. Ето защо е добре да се научим как да се справяме с него по естествен, природен начин. Предлагаме ви някои интересни подробности, които могат да са ви от полза.

Защо е важно да понижим нивото на холестерола?
Основната причина е, че по този начин се намалява рискът от смърт от сърдечен удар. Редица проучвания сочат, че опасността за хората с по-нисък холестерол намалява с 50%. Ето защото е изключително важно човек да се погрижи за нивото на холестерола навреме. Много хора смятат, че само мъжете попадат в рискова група. Всъщност това не е така. Дамите, особено в менопауза са застрашени от инфаркт и инсулт точно толкова, колкото и господата. Статистиката сочи, че сърдечно-съдовите заболявания са сред водещите причини за смъртността в България. За съжаление все повече млади хора страдат от тях.

Как може да се намали холестерола по естествен начин?
Специалистите са категорични, че промяната на начина на живот е първата стъпка. Откажете се от цигарите, алкохола, хранете се здравословно, намалете стреса, спортувайте, регулирайте теглото си. По този начин имате отлични шансове да намалите нивото на холестерола. Важно е обаче програмата да продължи няколко месеца. Много хора се отказват след първите седмици, когато не видят ефект. Той идва с постоянство и упорство. От значение е да влезете във форма и да губите килограми бавно и постепенно. Драстичната диета само ще натовари сърцето, а скоро ще върнете отново килограмите си.

Може ли диетата да помогне за намаляване на холестерола?
Важно е човек да се храни здравословно, да избягва готовите храни, да наблегне на плодовете и зеленчуците. Слагайте на масата повече протеин, сложни въглехидрати продукти, които съдържат Омега-3 мастни киселини, фибри. Рибата, рибеното масло и зехтина са препоръчителни. Хапвайте в умерени количества пиле и червено месо. Наблегнете на зърнените храни, както и на тези, които съдържат полифеноли. Ограничете захарта, солта и белия хляб. Бъдете търпеливи. Отслабването и намаляването на холестерола може да отнеме между 6 и 12 месеца. След това обаче ще се почувствате много по-добре.

Кои хранителни добавки помагат справяне с високия холестерол?
Добре е диетата да се съчетае с прием на билки, витамини и хранителни добавки. Така нивото на холестерола ще падне по-бързо и ще се възвърне баланса в организма. Куркума е едно от тях. Тя е естествен антиоксидант и антибиотик и доказано понижава нивата на холестерола. Лененото масло, богато на Омега-3 мастни киселини, поддържат сърдечно-съдовата система, регулират нивата на триглицеридите и по този начин помага и за намаляване на холестерола. В тази категория е и хромът. Той подобрява метаболизма, понижава нивата на кръвната захар и триглицеридите. Подобен ефект има и червеният ориз. Той доказано подобрява сърдечната дейност и кръвообращението, понижава нивата на холестерола и триглицеридите.

Ревита Ви препоръчва

Куркума, 500mg

Чесън (луковица), 580 mg

Живовляк (семе), 610 mg

Гарлицин, 350 mg

Здраво сърце, 600 mg

Здраво сърце плюс, 1 000 mg

Ситринол, 150 mg

Алое вера (лист), 550 mg

Рейши, 190 mg

Шийтаке & Майтаке, 400 mg

Смирна (смола), 550 mg

Чесън & магданоз, 545 mg

Крил масло, 500 mg

МЕГА – ДХК, 1 000 mg

GTF хром, 200 mcg

Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК

Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Ленено масло, 474 ml

Ресвератрол, 325 mg

Годжи бери, 500 mg

Холин & Инозитол (Витамин В4 & Витамин В8)

Инозитол, 500 mg (Витамин В8)

Лецитин, 1 200 mg

Маслина (лист), 500 mg

 

 

 

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart