Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

“Не” на лудите диетиИскате да свалите няколко килограма, искате да изглеждате перфектно, искате всички да се заглеждат по вас.. За много дами това е мечта. Какво обаче става, когато те се стремят за кратко време за загубят не 2 – 3 кг, а 10 дори 20 кг.? Добре е преди да започнете каквото и да е диета или режим на хранене да определите кои са реалистичните цели и къде започва лудостта. Специалистите са категорични, че не прегрешението от време на време (като да хапнете шоколадова торта) пречи на загубата на тегло. Най-големият враг на всяка по-пълна жена е желанието да свали прекалено много килограми. Именно този стремеж е в основата на провалите с диетите. Статистиката сочи, че ако се подложите на режим на хранене и очаквате той да има мигновени резултати, веднага щом свършите програмата ще се отдадете на старите си навици за преяждане и ще качите всички изгубени килограми. Експертите са единодушни, че липсата на ясен план колко и как ще отслабнете често носи само вреда.
Въпросът е как са определите правилния подход? Предлагаме ви няколко интересни стратегии.

Отслабвайте бавно. Диетолозите са категорични, че максимумът, който всяка жена може да постигне е да загуби 5 до 10% от началното си тегло. Това значи, че ако тежите 80 кг, най-здравословно за вас е да смъкнете около 8 кг. Ако прекалите, може да има негативни последствия за здравето ви, а и скоро да си върнете загубените килограми. Важно обаче да се отбележи, че това важи за напълно здравите дами. При наднормено тегло, породено от заболяване, диетолозите могат да определят друга схема за отслабване.
Смятайте. Най-добрата програма за отслабване продължава около 6 месеца. Стремете се да сваляте със средно ½ кг. на седмица. Това може да стане като изгаряте по 500 – 1000 калории на ден – хапвайте по-малко, упражнявайте се повече или най-добре ги комбинирате.
Поставяйте си краткосрочни цели. Вместо да се съсредоточите върху загубата на всички 8 кг, най-добре помислете как ще се справите с първите 4 – 5. Това ще ви мотивира допълнително.
Водете си дневник. Записвайте всеки постигнат успех. Водите си обикновен дневник или използвате компютърна програма за това. Винаги, когато сте отчаяни може да погледнете и да се окуражите
Променете начина си на живот. Време е да помислите, че няма как да отслабнете и да задържите килограмите си, ако имате навика да закусвате с шоколад. Съсредоточете се върху план, при който целият ви начин на хранене ще се подобри.
Благодарение на тези стратегии не само ще отслабнете, но и ще започнете да живеете по-здравословно и ще се почувствате по-енергични и щастливи.

 

 

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart